شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ٧۵٢ نفر رسید
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ٧۵٢ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ٧٥٢ نفر اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش صبح دنا، نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا امروز (۱۶ مرداد ماه) به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار و بر استمرار و تشدید روند شتاب گرفتن واکسیناسیون و نظارت کامل و مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای کاهش شدت بیماری تاکید شد.

«پرویز یزدان پناه» هم از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ٧۵٢ نفر اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی جان خود را از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون ۵۵۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری بوده که ۲۲۱ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

به گفته وی، از ۳۲۴ نمونه پی سی آر حدود ٣۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه هستند.

 

یزدان پناه مهم ترین راهکار برای کنترل کرونا را رعایت شیوه نامه ها و همکاری مردم دانست و تاکید کرد: شرایط بسیار سخت و پیچیده است و مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.