اعلام وضعیت قرمز در شهرستان گچساران
اعلام وضعیت قرمز در شهرستان گچساران
ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان تکمیل شده است.

به گزارش صبح دنا، فرماندار گچساران در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت: آمار ورود بیماران کرونایی به بیمارستا‌های معین این شهرستان به شدت در حال افزایش است.
علیرضا اتابک با بیان اینکه گچساران در وضعیت قرمز کرونایی است، افزود: هم اکنون ۱۰۵ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های نفت و شهید رجایی دوگنبدان بستری هستند.
اتابک از تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در گچساران خبر داد و اضافه کرد: همه تالار‌های عروسی، اماکن ورزشی، رستوران‌ها، کافی نت‌ها و مراسم‌های شادی و عزا در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
وی از تداوم گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی بر بازار برای اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: با متخلفانی که مصوبات را ستاد کرونا را نادیده گرفته و دستورالعمل‌های بهداشتی  را رعایت نکنند به شدت برخورد قانونی می‌شود.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران هم در این جلسه گفت: هم همه بخش‌های این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی است.
طاهر حسینی با بیان اینکه همه تخت‌های بیمارستان تکمیل است افزود: به دلیل کمبود تخت و جا برخی بیماران کرونایی در بخش اورژانس این بیمارستان بستری هستند.
حسینی وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان گچساران را بسیار نگران کننده دانست و اضافه کرد: مردم این شهرستان مصوبات ستاد کرونا را جدی بگیرند، دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از شرکت در تجمعات ، دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در مراسم‌های عزا و برپایی مراسم‌های عروسی خود داری کنند تا بتوانیم به کمک نیرو‌های درمان این پیک بیماری کرونا را با کمترین خسارت بگذرانیم.