ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به مرقد مطهر امام زاده قاسم(ع) و مزار آیت الله ملک حسینی
ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به مرقد مطهر امام زاده قاسم(ع) و مزار آیت الله ملک حسینی
معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع)، بر مزار آیت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه ادای احترام کرد.

به گزارش صبح دنا، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور که صبح امروز و در سفری یک روزه وارد استان شد به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع)، بر مزار آیت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، آیت‌الله ملک‌ حسینی را از علمای بزرگ جنوب کشور و نوابغ این دیار ذکر کرد و گفت: خاطره این عالم ربانی هیچگاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

وی رشادت‌ها و شجاعت آن عالم ربانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و اتحاد میان عشایر جنوب را از ویژگی‌های برجسته وی برشمرد و گفت: مرحوم آیت الله ملک حسینی از افتخارات این دیار و سیاستمداری فقیه و اهل فضل بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت امام جواد (ع) گفت: علاقه بنده به مردم استان به دهه شصت است، در سال های ریاست دادگستری استان  فارس به واسطه مرحوم آیت الله ملک حسینی وقتی درس در مدرسه حضرت زهرا (س) داشتند، ارتباطات با مردم استان بیشتر شد، بعد از آن به عنوان معاون ریاست قوه قضاییه و عضو شورای نگهبان ارتباطات وسیع تر شد و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این استان ایجاد شد.