پیام تبریک فرماندار دنا به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاریها
پیام تبریک فرماندار دنا به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاریها
فرماندار دنا در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: بی شک با نامگذاری این روز یادآورزحمات و خدمات بوده است.

به گزارش صبح دنا پناهی در پیام خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.

هدف از نامگذاری این روز، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم بوده است.

هویت بخشی به سیما و کالبد شهر و روستا، توجه به استانداردسازی، ایمن‌سازی و اماکن، صیانت ، احیای بافت قدیم و پاسداشت میراث ارزشمند تاریخی، حفاظت از محیط زیست، توجه به توسعه فضای سبز، مشارکت دادن بانوان و جوانان در عرصه مدیریت شهری و روستایی، پرهیز از دخالت دادن اختلافات محله‌ای در تصمیم‌گیری‌ها، توجه به معماری ایرانی اسلامی و تسهیل نمودن مسیر خدمت رسانی به مردم در بخشهای مختلف از جمله مهم‌ترین وظایف و رویکردهایی است که متولیان امر مدیریت شهری و روستایی باید با دقت و ظرافت در مسیر تحقق آن گام بردارند.

۱۴تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” را به همه دست اندرکاران مدیریت شهر و روستایی شهرستان دنا دهیاران بخش مرکزی و پاتاوه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش بی وقفه شهرداری ها و دهیاریها فضای شهرها و روستاها برای مردم شریف و متدین شهرستان لذت بخش، زیبا و نشاط آفرین گردد.

عبدالحمید پناهی
فرماندار شهرستان دنا