واکسیناسیون بیش از ۸۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان دنا در یک روز
واکسیناسیون بیش از ۸۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان دنا در یک روز
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از واکسینه شدن بیش از ۸۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در یک روز کاری توسط تیم ضربت سلامت شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش صبح دنا، ظفر پریسایی رئیس شبکه بهداشت دنا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اقدامی ماندگار تیم سلامت بهداشت و درمان شهرستان دنا با شناسایی افراد بالای۸۰ سال در این شهرستان بیش از ۸۰ درصد این جمعیت را در یک روز کاری بر علیه کرونا واکسینه و در سامانه یکپارچگی بهداشتی (سامانه سیب) ثبت شدند.

پریسای افزود: به همت و تلاش واحد بیماری های شبکه بهداشت و درمان شهرستان با توضیع به موقع واکسن برای گروه هدف مورد نظر در ۸ مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان و با حضور پزشکان مراکز، مراقبین سلامت، ناظرین شهرستانی، در همه مراکز نیروهای اورژانس و تیم های ضربت سلامت جمعیت بالای ۸۰ سال واکسینه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در ادامه اظهار کرد: با هماهنگی های به موقع و برنامه ریزی دقیق، کادر شبکه بهداشت دنا، افراد گروه هدف را شناسایی و در مکان های مناسب با رعیات فاصله گذاری اجتماعی در تمام مرکز بهداشتی و درمانی اقدام به واکسینه کردن این افراد بر علیه این ویروس منحوس پرداختند.

وی ادامه داد: عدالت در توزیع و تزریق واکسن، برپایی جایگاه های مناسب برای حضور افراد، حضور تیم بازرسی و حراست شبکه بهداشت و درمان دنا در محل های تزریق واکسن، حضور کارشناسان واحد بیماری های شبکه در تمام مراکز در شهرستان و تزریق به موقع و ثبت به موقع در سامانه از جمله مهم ترین برنامه واکسیناسیون علیه کرونا برای این گروه هدف در شهرستان دنا بود.

 لازم به ذکر است تیم های سلامت شبکه بهداشت و درمان دنا ضمن واکسینه کردن سالمندان بالای ۸۰ سال بسته های خدمتی سلامت برای این گروه نیز ارائه دادند، همچنین واکسیناسیون گروه های بعدی سنی با اولویت بندی در مراحل بعدی صورت می پذیرد.