یکه تازی ادامه دار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ادامه واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و جانبازان بالای ۵۰ درصد
یکه تازی ادامه دار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ادامه واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و جانبازان بالای ۵۰ درصد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 539 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۵۵۹ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۷۶ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۴۱۱۰ نفر بهبود یافته اند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹۷ نمونه pcr انجام شده که ۵۰ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا و از ۶۲۱ نمونه تست سریع انجام شده ٢٩ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، چرام، کهگیلویه و بهمئی بود.

وی افزود: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش روزافزون شمار مبتلایان در استان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی ، استفاده‌ از ماسک و عدم حضور در تجمعات را در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند تا انشاالله شاهد گذر از این پیک خطرناک باشیم .

دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان استان و جانبازان بالاتر از ۵٠ درصد ادامه دارد و انشاالله بزودی واکسیناسیون بیماران خاص، صعب العلاج و سایر افراد واجد شرایط شروع خواهد شد .