تغییر وضیعت کرونایی دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد/گچساران قرمز و بویراحمد نارنجی
تغییر وضیعت کرونایی دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد/گچساران قرمز و بویراحمد نارنجی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 159 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 51 نفر مبتلای قطعی و 12 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا دکتر پرویز یزدان پناه گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۶۵۷ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۷۵۸ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۱۳ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، دنا و گچساران می باشند.
وی افزود: شهرستان گچساران و یاسوج به ترتیب به قرمز و نارنجی تغییر وضعیت داده اند و با توجه به سیر صعودی موارد مثبت در شهرستان دنا انتظار می رود که در طی روزهای آینده تغییر وضعیت از زرد نارنجی رخ دهد.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن چهار شنبه سوری و نیز افزایش بی رویه شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، از مردم شریف استان خواهیم میکنیم از هرگونه تجمع و رفتار مخاطره امیز در این شب خود داری نمایند.

وی با اشاره به خستگی کادر بهداشت و درمان استان گفت: حوزه بهداشت و درمان به اندازه کافی درگیر بار سنگین کرونا هستند و مردم نباید بر این فشار بیفزایند.