برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران
برخورد قانونی با نقض کنندگان قانون انتخابات در گچساران
فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: هر مسوولی خارج از چارچوب قوانین انتخابات اقدامی کند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 به گزارش صبح دنا، سرهنگ سید محمد موسوی در نشست شورای اداری گچساران اظهار کرد: با توجه به حساسیت موجود در شهرستان از آیتم های قابل قبولی به جهت  افزایش کشفیات جرم و همچنین کاهش برخی جرائم روبرو هستیم که  با این امر با همکاری  دستگاه قضا، بسیج ، فرمانداری و سایران مسیر نمی‌شد.

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها حافظ امنیت نیست، افزود: بلکه با تلاش همه دستگاه ها و نهادها این امنیت برقرار می شود.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد:  موضوع مهم چهارشنبه پایانی سال است که انتظار می رود روسای ادارات نسبت به پاکسازی فضای اطراف ادارات خود و مجهز نمودن ادارات  به دوربین مدار بسته اقدام کنند.

موسوی اذعان کرد: با توجه به محدودیت ها و منع تردد در شهر اما انتظار می‌رود که مدیران نسبت به وظایف خود دقت نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ادارات به سیستم دزدگیر مجهز و به نیروی انتظامی متصل شوند.

 موسوی بیان کرد: در انتخابات گذشته متاسفانه از سوی برخی مسئولین اقداماتی غیر قانونی در بحث انتخابات انجام شد  و برای برخی از مدیران پرونده تشکیل شد.

وی ادامه داد: اینکه برخی روسای ادارات را در این موضوعات می‌بینیم  که این موضوع واقعا نگران  کننده است، اما تعارف با شخصی نداریم و هر مسئولی خارج از چارچوب قوانین انتخابات اقدامی کند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 موسوی تصریح کرد: امسال بنا بر این است که اگر مدیری تخلف کند برابر قانون با آن برخورد شود.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه تصریح کرد: شرکت های بزرگی  در گچساران فعالیت می کنند با توجه با در پیش بودن ایام نوروز حتما تلاش بر این بشود که حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا از بروز سایر مشکلات هم پیشگیری شود.

 وی ادامه داد: در زمینه پرداخت حقوق کارگران انتظار می‌رود که دستگاه های اجرایی نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام و از تجمع آنها در جلوی درب ادارات خودداری کنند.