۵۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به تبلت و گوشی دسترسی ندارند
۵۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی به تبلت و گوشی دسترسی ندارند
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 50 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد به تبلت و گوشی تلفن همراه برای کلاس‌های مجازی دسترسی ندارند.

 

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا از یاسوج، طرح ملی هر دانش‌آموز یک تبلت برای دانش‌آموز فاقد گوشی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

 

هادی زارع‌پور در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: حدود ۵۰ هزار دانش‌آموز استان تبلت و گوشی تلفن همراه برای کلاس‌های مجازی ندارند.

 

وی افزود برای اجرای این طرح که با عنوان هدایت اجرا می‌شود از سوی خیرین و نهادها تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که بیش از هزار تبلت بین دانش‌آموزان مناطق کمتر توسعه یافته توزیع شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به آسیب ۴۰ فضای آموزشی در زلزله سی سخت گفت: فضاهای آموزشی ۲ هزار و۳۰۰ دانش آموز مستلزم تخریب وبازسازی است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح مسکن فرهنگیان مستلزم مشارکت وهمکاری ادارات،نهادها و دستگاههای اجرایی است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آخرین مصوبه دولت در خصوص زلزله ۲۸۹ میلیارد تومان تسهیلات است، ۱۶۱ میلیارد تومان هزینه‌ای و بلاعوض است و ۲۰ میلیارد تومان به صورت تملک دارائی است.

 

شهابی بیان کرد : ۱۰ میلیارد در خزانه واریز شده که ۳ مورد هزینه ای و ۷ مورد تملکی است