مدال طلای آسیا بر گردن بانوی موتای کار کهگیلویه وبویراحمدی
مدال طلای آسیا بر گردن بانوی موتای کار کهگیلویه وبویراحمدی
در این مسابقات تیم ملی موتای جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان با کسب ۱۵طلا ،۱۰ نقره و ۸ برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد. قزاقستان و تایلند مقام دوم و سوم این رقابتها را کسب کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح دنا و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام اول و مدال طلای بانوی موتای کهگیلویه بویراحمد در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:

رقابتهای موتای قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی کشور امارات در شهر ابوظبی برگزار شد.

حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان از کسب مقام اول و مدال طلای نادیا اعتماد مقدم بانوی کهگیلویه وبویراحمد د راین رقابتها خبر و افزود:نادیا اعتماد مقدم در این مسابقات دررده سنی جوانان وزن ۵/۶۳کیلو گرم ضمن کسب مقام اول و مدال طلا سهمیه المپیک را کسب کرد.

در این مسابقات تیم ملی موتای جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بانوان و آقایان با کسب ۱۵طلا ،۱۰ نقره و ۸ برنز برای اولین بار قهرمان آسیا شد. قزاقستان و تایلند مقام دوم و سوم این رقابتها را کسب کردند.

در آئین استقبال از نادیا اعتماد مقدم عضو تیم ملی موتای کشور که با حضور معاونین،کارکنان اداره کل و خانواده این قهرمان و جمعی از علاقه مندان به ورزش برگزار شد با اهدا گل و شیرینی از این بانوی قهرمان و ملی پوش استان و کشور تجلیل و تقدیر شد.