۱۳ هزار نفر از خدمات ورزش شرکت نفت گچساران بهره مند شدند
۱۳ هزار نفر از خدمات ورزش شرکت نفت گچساران بهره مند شدند
به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از ایرنا/ رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر از پرسنل و خانواده های کارکنان صنعت نفت این شهرستان در یک ساله گذشته از خدمات ورزشی این شرکت بهره مند شدند.

شاهرخ داودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تمرینات ورزش های همگانی شرکت کردند.

وی عنوان کرد: پارسال ۲۸۵ نفر از طریق ورزش نفت گچساران به اردوهای کوهنوردی اعزام و ۳۲۸ نفر از فرزندان کارکنان در رده های مختلف سنی دختران و پسران به مسابقات ورزشی مناطق نفتخیز جنوب اعزام شدند.
داودی همچنین از برگزاری دوره های آمورزشی در ۲۲ رشته ورزشی برای یکهزار و ۴۰۰ ورزشکار غیر حرفه ای این شهرستان در سال ۱۳۹۸ خبر داد و افزود: همه مجموعه های ورزشی این شرکت در روزهای فراغت دانش آموزان در اختیار فرزندان و خانواده ها قرار داده شده است.

داودی عنوان کرد:همه ورزشکاران مبتدی پس از گذراندن دوره آموزشی در صورت داشتن استعداد به عضویت تیم های فرزندان و پرسنل درخواهند آمد.
رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: خدمات ورزشی این شرکت در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام می شود.

وی تاکید کرد: امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران در سال گذشته با همه کمبودهای بودجه ای و کمبود فضای ورزشی خدمات خود را به دستگاه های اجرایی ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دادگستری، سپاه پاسداران ، تامین اجتماعی و سایر نهادهای متقاضی ارائه داده است.
داودی اظهارداشت: در سال گذشته ۹ دوره مربیگری در مدت ۳۵ روز برای ۳۱۰ نفر از علاقمندان در قالب مشارکت به هیات های ورزشی شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.
وی همچنین از میزبانی ۲۱ دوره مسابقات ورزشی شهرستانی و استانی در مدت ۱۷۵ روز با حضور بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر ورزشکار در مجموعه های ورزشی این شرکت خبر داد و افزود: این مسابقات به درخواست هیات های مختلف و در قالب مشارکتی یا استفاده از اماکن ورزشی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شده است.
رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: در بخش ورزش قهرمانی شرکت های نفت روزهای سختی را به دلیل دستورالعمل های صرفه جویی و کاهش اعتبار پشت سر می گذارند.
داودی افزود: امور ورزش نفت و گاز گچساران کارهای هماهنگی مسابقات، اعزام مسابقات، خرید البسه ، اسکان ورزشکاران و مربیان، ایجاد امکانات رفاهی تماشاگران، نگهداری اماکن ورزشی برگزاری مسابقات برای بیش از ۵۰۰ نفر از ورزشکاران ۱۸ رشته قهرمانی در لیگ های برتر ، لیگ یک و لیگ دو را با کمترین نیروی انسانی و بیشترین زمان حضور در اماکن ورزشی در یک ساله گذشته عملیاتی کرده است.
وی تصریح کرد: اعزام ورزشکاران و کادر فنی رشته های قهرمانی به بیش از ۱۰۰ رقابت کشوری در مدت یک فصل ورزشی ( حدود۱۰ ماه معادل ۳۰۰ روز) کار بسیار دشواری بود که با مشارکت و تلاش شبانه روزی متولیان شرکت نفت انجام شده است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همچنین از پرداخت ۲۰ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال ربزرگسالان این شرکت خبر داد.
شاهرخ داودی افزود: با این پرداختی که در روز سی و یکم اردیبهشت به حساب بازیکنان واریز شد تاکنون ۶۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پرداخت شده است.

داودی با بیان اینکه علاوه بر فوتبال ۲۰ درصد از قراردادهای تیم هندبال مردان نیز پرداخت شده تاکید کرد: تا پایان خرداد ماه مطالبات سایر رشته های ورزشی نیز پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در شرایط بحران کرونا و تعطیلی لیگ، پرسنل ستادی امور ورزش نفت و گاز گچساران به صورت شبانه روزی برای انجام امورات مربوط به پرداختی های بازیکنان، پشتیبانی و بهسازی اماکن ورزشی ، و همچنین آماده سازی پروتکل های بهداشتی برای زمان احتمالی آغاز لیگ های ورزشی در تلاش هستند.
داودی ابراز امیدواری کرد: مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با بهره گیری از پروتکل های بهداشتی بدون هیچ گونه مشکلی برای بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی انجام و به پایان برسد.

  • تهیه خبر :
  • نویسنده : ایرنا
  • منبع خبر : ایرنا