پیش‌بینی دستگاه احراز هویت در تمامی شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد
پیش‌بینی دستگاه احراز هویت در تمامی شعب اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از انتخابات برای همه شعب اخذ رأی در استان دستگاه احراز هویت پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمدعلی تقوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همراه داشتن شناسنامه هنگام مراجعه به شعبه اخذ رای در روز انتخابات برای همه رأی دهندگان الزامی است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین منظور کارکنان ادارات ثبت احوال تا پایان روز انتخابات برای حل مشکلات هویتی مردم در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه کد ملی افراد منحصر به فرد است، ادامه داد: اگر این کد ملی در شناسنامه شخصی ثبت نشده هرچه سریع تر به اداره‌های ثبت احوال مراجعه و شماره ملی خود را دریافت کند.

تقوی گفت: در این دوره از انتخابات برای تمامی شعب اخذ رای دستگاه احراز هویت پیش بینی شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان به مردم توصیه کرد اگر فردی شناسنامه تکراری یا شناسنامه فوت شده ای در دست دارد نمی‌تواند دو بار رای دهد چرا که کد ملی تمامی فوت شدگان و شناسنامه‌هایی که قبلاً صادر شده در سامانه اداره ثبت احوال به ثبت رسیده است.

تقوی تاکید کرد: امکان اخذ رای از طریق شناسنامه فوت شدگان یا شناسنامه های تکراری به هیچ عنوان در این انتخابات وجود ندارد.