بررسی مشکلات واحد تولیدی « نان الهه گندم» با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
بررسی مشکلات واحد تولیدی « نان الهه گندم» با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
در راستای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با تیم کارشناسی از واحد تولیدی «مجتمع نان الهه گندم» یاسوج بازدید کردند.
به گزارش صبح دنا به نقل از ایلنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید گفت: تداوم رشد و توسعه اقتصادی جامعه وابسته به تلاش‌های کارگران و نیروهای مولد کشور است و سازمان تامین اجتماعی همواره از این روند حمایت می‌کند.

عباس نورمحمدی اظهار داشت: بخش عمده جمعیت زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی را کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی تشکیل می‌دهند و این سازمان افتخار می‌کند که با ارایه خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی از این تلاشگران عرصه تولید حمایت کند و سهمی در پشتیبانی از نیروهای مولد و تداوم رشد و توسعه اقتصادی کشور دارد.

وی افزود: کارگران و کارفرمایان از مهمترین ذی‌نفعان تامین اجتماعی به شمار می‌روند و این سازمان خود را متعهد به گسترش تعامل و همفکری و حمایت از آنان و هم چنین صیانت از منابع آن می‌داند.

نورمحمدی ضمن گفتگو با مدیر و کارگران شاغل در این واحد تولیدی از تلاش آنان در راستای ارتقای سطح تولید و ارایه خدمت به مردم قدردانی کرد.

مدیر مجتمع نان الهه گندم نیز گفت: سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شرایط اقتصادی کنونی به منظور تداوم فعالیت خود نیاز به حمایت دارند و حضور متولیان امور ازجمله سازمان تامین اجتماعی باعث دلگرمی کارفرمایان و کارگران می‌شود.