هیئت داوری جشنواره فیلم یاسوج-دنا معرفی شدند
هیئت داوری جشنواره فیلم یاسوج-دنا معرفی شدند
دبیرشصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا گفت: هفت نفر از هنرمندان با سابقه کشور به عنوان اعضای هیئت انتخاب و داوری این جشنواره در بخش «فیلم» معرفی شدند.

به گزارش صبح دنا، امین درخشان با اعلام این خبر افزود: اعضای هیئت انتخاب و داوری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا آثار سینمایی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را در چهار بخش «داستانی»، «تجربی»، «پویانمایی» و «مستند» ارزیابی کرده‌‌اند.

وی ادامه داد: محمد حمزه‌ای، رضا دانش‌پژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فردقادری، مهدی فرودگاهی و سید غلام‌رضا نعمت‌پور از سینماگران مطرح و باتجربه کشور هستند که آثار راه‌یافته به بخش‌های رقابتی این جشنواره را داوری می‌کنند.

درخشان بیان کرد: شصت ‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا از سوم تا ششم هرماه ۱۴۰۲ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می‌شود.

وی یادآوری کرد: این رویداد سینمایی طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ تیرماه برگزار شود که به دلیل همزمانی با سفر استانی رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و فرارسیدن ماه محرم و صفر، این رویداد سینمایی به مهرماه موکول شد.