برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یاسوج
برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یاسوج
چهارشنبه ۲۵مرداد همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

به گزارش صبح دنا، در این همایش که به همت کارگزاری آگاه و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه مالی و اقتصادی  و همچنین جمعی از فعالان بازار سرمایه برگزار شد وضعیت بازارهای مالی داخلی و خارجی از جمله بازار مسکن دلار و طلا و همچنین بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این همایش هادی بهگام سیرت مدیر شعبه یاسوج کارگزاری آگاه  ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در همایش و تبیین سرفصل‌های در نظر گرفته شده برای این همایش و همچنین تاکید بر لزوم ارتقاء فرهنگ سرمایه‌گذاری در استان از صاحب نظران و صاحب منصبان حوزه مالی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری خواست تا با همکاری و همفکری در راستای برگزاری این دست همایش‌ها گامی در جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم با انواع زمینه های سرمایه‌گذاری و چالش‌ها و مزیت‌های هر کدام؛ راه روشنی را برای حفظ سرمایه‌های مردم از گزند زیان‌ها و ریسک‌های هر حوزه سرمایه‌گذاری حفظ نمایند.

در ادامه این همایش، آقایان امیرعضدی و تحویلدار زاده از کارشناسان مطرح کشوری در حوزه بازارهای مالی که به دعوت کارگزاری آگاه در این همایش به عنوان مهمان حضور داشتند با بررسی بازارهای مختلف مالی از دیدگاه بنیادی و تکنیکال به ایراد سخنرانی پرداختند.

کارشناسان این همایش در بررسی بازارهای مالی با اشاره به رکود حاکم بر بازارهای مالی از جمله مسکن طلا دلار و بازار سرمایه و اینکه چشم انداز روشنی از آینده این بازارها در کوتاه مدت قابل تصور نیست لذا عقیده داشتند در کوتاه مدت میتوان از ابزارهای سرمایه‌گذاری کم ریسک مثل صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده نمود.

همچنین ایشان با بررسی صندوق‌های مختلف از نظر بازدهی و تحمیل ریسک؛ توصیه به تشکیل سبدی متنوع از صندوق‌های مختلف در کوتاه مدت را به فعالان بازار سرمایه و سایر بازارها توصیه کردند.
در بررسی به عمل آمده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛ ایشان با اشاره به بازدهی بیش از ۶۰ هزار درصدی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک آگاه در طی ۱۵ سال و مقایسه آن با بازدهی ۱۱ هزار درصدی سکه طلا به عنوان پربازده ترین بازار خارج از بورس به این نتیجه رسیدند که در بلند مدت بازار بورس بهترین گزینه سرمایه گذاری خواهد بود.
همچنین برای کوتاه مدت و به عنوان جایگزین سپرده بانکی توصیه شد از صندوقهای درآمد ثابت مثل یاقوت و همای که نرخ سود آنها ۲۶درصد روزشمار است استفاده نمایند.
از دیگر مزیتهای این صندوقها نقدشوندگی بالای این صندوقها عنوان شد.
همچنین در این همایش از علاقه مندان به دریافت مشاوره سرمایه گذاری دعوت شد برای دریافت رایگان این خدمت به شعبه کارگزاری آگاه در یاسوج واقع در بلوار شهید چمران روبروی سرپرستی بانک مسکن مراجعه نمایند.
در پایان این همایش از جدیدترین محصول کارگزاری آگاه رونمایی شد
این محصول شامل سایت تحلیلی خبری آوای آگاه می‌باشد که به صورت روزانه همه بازارهای مالی و عوامل موثر بر این بازارها توسط کارشناسان متخصص این حوزه‌ها بررسی در اختیار کاربران سایت قرار داده می‌شود.
همچنین آقای حامد امیری از مدیران مناطق کارگزاری آگاه اعلام کرد به مناسبت این همایش به شرکت کنندگان هدیه‌ای از طرف کارگزاری آگاه اعطا میشود.
این هدیه شامل دسترسی رایگان ۲ ماهه این سایت به ارزش یک میلیون  تومان میباشد.