بازدید سرزده رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از شعب قضایی مرکز و چند حوزه ی قضایی استان
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از شعب قضایی مرکز و چند حوزه ی قضایی استان
دکتر افراسیاب به منظور تبادل نظر و دیدار با کارکنان مجتمع های قضایی یاسوج بصورت سرزده دیدار کرد.

به گزارش صبح دنا، در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل محاکم عمومی و حقوقی و تعدادی از معاونین رئیس کل دادگستری حضور داشتند ، دکتر افراسیاب با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر استان، مجتمع‌های قضایی دادسراهای عمومی و انقلاب یاسوج، مجتمع‌های شعب حقوقی و خانواده بازدید و از نزدیک و رو در رو با همکاران قضایی و اداری مجتمع‌ها گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با این کارکنان ضمن تشکر از تلاش های انجام شده ی قبلی، از آنان درخواست کرد تا تلاش های خود را در جهت کاهش اطاله دادرسی مضاعف تر نمایند.

در ادامه بازدیدهای سرزده رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه‌های قضایی، دکتر افراسیاب به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی از چند حوزه‌ی قضایی دیگر استان بازدید نمود.

دکتر محجوب افراسیاب، در این بازدید که جمعی از معاونین حضور داشتند از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های چرام، کهگیلویه، گچساران و باشت بازدید از نزدیک با کارکنان و قضات حوزه‌های قضایی استان دیدار کرد.

مرکز استان دارای ۱۵ شعبه دادیاری و بازپرسی و ۴ شعبه اجرای احکام کیفری در دادسرای مرکز استان و یک شعبه دادگاه کیفری ۱ و ۸ شعبه کیفری ۲ و ۱۳ شعبه حقوقی، ۴ شعبه اجرای احکام مدنی و یک شعبه ی دادگاه انقلاب در محاکم عمومی و حقوقی و ۸ شعبه تجدید نظر می‌باشد.