وعده های امید بخش رئیس جمهور به عشایر در دشت سقاوه/خرید تضمینی محصولات و بهره مندی از پنل های خورشیدی
وعده های امید بخش رئیس جمهور به عشایر در دشت سقاوه/خرید تضمینی محصولات و بهره مندی از پنل های خورشیدی
سید ابراهیم رئیسی در اجتماع عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دشت سقاوه مارگون گفت؛مهمترین مسئله این منطقه اب است که با احداث سد سقاوه، در بخش شرب، کشاورزی و صنعت، تحول زیادی انجام‌ خواهدشد و مشکلات مرتفع میشوند.

به گزارش صبح دنا، رئیس جمهور در اجتماع عشایر در دشت سقاوه مارگون با اشاره به اینکه امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی سد سقاوه در این شهرستان هستیم، ابراز امیدواری کرد: با آغاز عملیات اجرایی سد سقاوه در کوتاهترین مدت شاهد استفاده عشایر از این ظرفیت هستیم.

سید ابراهیم رئیسی با اشاره به استفاده از پنل های خورشیدی در مناطق عشایری، گفت: تلاش می کنیم پنل های خورشیدی در این منطقه مستقر شود تا عشایر بتوانند از مزایای این پنل ها در کنار سیاه چادرها استفاده کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه از اول پیروزی انقلاب اسلامی عشایر در دفاع از ارزش ها و نظام حضوری بسیار پررنگ داشته و دارند اضافه کرد: ما همواره سپاسگذار و قدردان زحمات عشایر هستیم چرا که آنها همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام هستند.

رئیسی در بخش دیگری از صحبتهای خود در جمع عشایر با اعلام سیاستهای حمایتی دولت از این قشر مولد اظهار کرد: اولویت ما در دولت آن است که گوشت قرمز در داخل کشور تولید شود نه اینکه از خارج وارد کنیم و گرچه در کشور با کاهش نزولات آسمانی مواجه هستیم اما عشایر می‌توانند با حمایت دولت گوشت قرمز و لبنیات کشور را تامین کنند که این مهم با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایری تحقق می‌یابد.

سید ابراهیم رئیسی با اعلام خرید تضمینی محصولات عشایری و روستایی اعلام کرد، خرید تضمینی در زمان مناسب از مهمترین راههای حمایتی عشایر است و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.