آغاز نخستین جشنواره سرود استانی «آوای چکاوک» به مناسبت ایام الله دهه فجر
آغاز نخستین جشنواره سرود استانی «آوای چکاوک» به مناسبت ایام الله دهه فجر
این جشنواره شامل سرودهای حماسی و انقلابی در محورها و موضوعات: ائمه معصومین(علیهم السلام)، امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، ایثار و شهادت، حجاب، امربه معروف و نهی ازمنکر، چهل سالگی بسیج، مدافعان حرم، بیانیه گام دوم انقلاب، رونق تولید و عدم سازش و مذاکره با دشمن، ایران اسلامی برگزار می شود.

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری شبستان : «علیرضا دولت آبادی» گفت: این جشنواره شامل سرودهای حماسی و انقلابی در محورها و موضوعات: ائمه معصومین(علیهم السلام)، امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، ایثار و شهادت، حجاب، امربه معروف و نهی ازمنکر، چهل سالگی بسیج، مدافعان حرم، بیانیه گام دوم انقلاب، رونق تولید و عدم سازش و مذاکره با دشمن، ایران اسلامی برگزار می شود.
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد مهر مادری، ضیافت الهی، اقتدار ملی، رهبر دلها، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، پدر، پیامبر رحمت، خلیج فارس، مقاومت و پایداری، و بخش ویژه پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر موضوعات این جشنواره برشمرد و اظهار داشت: این جشنواره با ارسال بیش از ۴۰ اثر از سطح استان به یکی از فراگیرترین رویدادهای استان تبدیل شده است .
وی تصریح کرد: بعد از انتخاب آثار برگزیده ۸ اثر برتر استان در طول سه روز در شهر یاسوج با هم رقابت می کنند و آثار برگزیده با رای هیات داوران انتخاب می شود .
دولت آبادی در تشریح شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره سرود آوای چکاوک گفت: جشنواره سرود “آوای چکاوک” در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود که متقاضیان در قالب گروه های ۷ الی ۱۴ نفره به اجرای برنامه می پردازند .
وی بیان داشت:گروه های منتخب در محل مصلاهای استان و مکان های منتخب در ایام الله دهه فجر برنامه های خود را اجرا می کنند .