درخشش هنرمند خردسال کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره فیلم فجر/تجلیل مدیرکل امور زنان و خانواده از سانیا حیدری
درخشش هنرمند خردسال کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره فیلم فجر/تجلیل مدیرکل امور زنان و خانواده از سانیا حیدری
در پی درخشش هنرمند خردسال هم استانی سانیا حیدری در فیلم اتومبیل نامزد از فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر مدیر کل بانوان استان از این هنرمند تجلیل کرد .

به گزارش صبح دنا ، نادیا صداقت ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای این هنرمند کوچک گفت : هنر از مهمترین ابزارهای تعالی انسان ها در جامعه است و هنرمندان تلاشگران عرصه معرفت و تزریق اندیشه و نشاط به جامعه هستند.

وی افزود وظیفه همه ما ارج نهادن به وادی هنر و هنرمندان است.

مدیرکل امورزنان و خانواده، سانیا حیدری را افتخار استان دانست و اظهار داشت: باعث خرسندی است که شاهد پیشرفت و درخشش این نونهال هنرمند در سطح ملی هستیم.

لازم به ذکر است که سانیا حیدری هنرمند و بازیگر خردسال هم استانی در فیلم سینمایی اتومبیل نامزد« سی و نهمین» جشنواره فیلم فجر در کنار بازیگران مطرح کشوری از جمله اکبر عبدی، مهدی کوشکی ، سحر قریشی و امیر غفار منش ودیگر بازیگران مطرح به ایفای نقش پرداخته است.

وی علاوه بر سینما، در عرصه تبلیغات رسانه ملی نیز با پخش چند تیزر تبلیغاتی از جمله برنج آذوقه و محصولات دیگر حضور فعال داشته است، همچنین جهت ایفای نقش سریال تلویزیونی که در مرحله پیش تولید است که ظبط آن در تهران می باشد جلوی دوربین خواهد رفت.