کشف ۱۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کارخانه ای در یاسوج
کشف ۱۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کارخانه ای در یاسوج
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۱۶دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک باب کارخانه در حاشیه شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش صبح دنا، سردار”کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و اداره برق از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در شهر “یاسوج” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باب کارخانه محل نگهداری و استفاده از ماینرهای غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده ۱۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به همراه ۳ دستگاه سوئیچر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با ارزهای دیجیتال غیر مجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد؛ چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس شماره تلفن ۱۱۰ اعلام کنند.