اکران فیلم های «سینما شهر قصه» و «آبادان یازده ۶۰» در سینما هنر یاسوج
اکران فیلم های «سینما شهر قصه» و «آبادان یازده ۶۰» در سینما هنر یاسوج
پیرسبزی گفت: فیلم های «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی و ««آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهران خوشبخت عصر امروز در سینما هنر یاسوج اکران می شوند.

صبح دنا،«محمدعلی پیرسبزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد درحال برگزاری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این جشنواره برای پنجمین سال متوالی در این استان برگزار می شود.
وی یادآور شد: در بخش پروانه ها پنج فیلم در نوبت صبح (ساعت ۱۰) ویژه کودکان و نوجوانان و در نوبت عصرها نیز ۱۴ فیلم اکران خواهد شد.
پیرسبزی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در یاسوج برگزار می شود، گفت: همزمان با چهارمین روز جشنواره فیلم فجر، فیلم های «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی ساعت ۱۶، «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهران خوشبخت ساعت ۱۸ و «سینما شهر قصه» به کارگردانی کیوان علی محمدی ساعت ۲۰ امروز 18 بهمن اکران می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش از این نیز فیلم های «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر ساعت 10 صبح روز 15 بهمن و «نورنا 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی روز 16 بهمن در بخش سیمرغ پروانه ها اکران شدند.
وی ادامه داد: «دو زیست» به کارگردانی برزی نیک نژاد ساعت ۱۶، «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده ساعت ۱۸ و «دو زیست» به کارگردانی برزی نیک نژاد در روز 17 بهمن ساعت ۲۰ در یاسوج اکران شدند.
پیرسبزی خاطرنشان کرد: همچنین فیلم های «خون شد+12» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در روز ۱۵ بهمن و «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و «ابر بارانش گرفته بود» به کارگردانی مجید برزگر روز 16 بهمن در سینما هنر یاسوج اکران شدند.