نامه دبیر کل انجمن اسلام دانشجویان پیرو خط امام (ره) به رئیس جمهور در پی سفر وی به کهگیلویه و بویراحمد
نامه دبیر کل انجمن اسلام دانشجویان پیرو خط امام (ره) به رئیس جمهور در پی سفر وی به کهگیلویه و بویراحمد
دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج در پی سفر اخیر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد نامه ای به وی نوشت.

به گزارش صبح دنا بهراد شفیعیان دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج در نامه خود به رئیس جمهور نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
«نامه ای به رئیس جمهور »
جناب آقای رئیس جمهور
سید ابراهیم رئیسی
اکنون که پس از فراز و نشیب های بسیار در انتخابات ۱۴۰۰ شما به عنوان منتخب مردم معرفی شدید
انتظاراتی از شما می‌رود که نیازمند اجرا و ورود به وادی عمل است.
جناب آقای رئیس جمهور، خواسته های کارگران اعتصاب کننده را شنیده اید؟ اگر نمی دانید؛ مواردی چند را خدمتتان عرض می‌کنم:«پایین بودن حقوق، فساد و مشکلات در خصوصی سازی واحدهای صنعتی، اشکال در قرارداد ها، نداشتن امنیت شغلی، نا امن بودن فضای کار و …».
ضمنا لازم به ذکر است که حدود ۷۰۰ نفر از کارگران معترض از کار خود اخراج شده اند.
جناب آقای رئیس جمهور، همانگونه که مستحضرید مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی هستند که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس تمام توان خود را برای دفاع از خاک پاک ایران بکار گرفتند و اسناد این موضوع در گلزار شهدای تمامی شهر ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد قابل مشاهده است.
جناب آقای رئیس جمهور، استان ما دارای منابع نفت و گاز سرشاری‌ست اما جالب این است هنوز که چهل و اندی سال از انقلاب می گذرد و مردم استان ما مظلوم واقع شده‌ و در آتش فقر و محرومیت می‌سوزند!
جوانان از شدت بیکاری و عدم رفاه تنها راه گریز را در اعمال خلاف قانون می‌جویند و مادامیکه که اینگونه به اوضاع نابسامان زندگی
اکثریت افراد تحصیل کرده جامعه که بیکار و بدون هیچ هدفی به فکر گذران اوقات خود هستند، می‌نگرند؛ هر عملی را به تحصیل ترجیح داده و این مسئله بسیار خطرناک است.
جناب آقای رئیس جمهور، مسئله فرهنگیان و بازنشستگان را که دگر توان گفتنش را ندارم، فقط می توانم بگویم (خدمتگزارانی که طعم واقعی ظلمت را چشیده اند)
جناب آقای رئیس جمهور، استان ما را دریابید.
این استان گنجینه‌ای است خفته!
جناب آقای رئیس جمهور، درد ها و ناله ها و خواسته های این مردم در این نامه نمی‌گنجد، ای کاش در سفر خود به شهر یاسوج (پایتخت طبیعت ایران) دیار بزرگانی چون آریوبرزن به دیدار دانشجویان می‌آمدید.
تشکل های دانشجویی آماده دیداری تاریخی بودند.
اما دیدار و جلسات شما با اصحاب قدرت و نفوذ بود.
محض اطلاعتان تفکر پیشتاز هر جامعه ای دانشجویان آن جامعه هستند؛ این بی‌ اعتنایی در ذهن ما ماندگار می‌ماند.
و‌ من الله التوفیق
بهراد شفیعیان دبیر کل انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج