توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گروه مشارکت نخبگان
توسعه کهگیلویه و بویراحمد در گروه مشارکت نخبگان
سید علی احمد زاده گفت برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دست یاری به سوی نخبگان دراز می‌کنم.

صبح دنا، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود با بیان اینکه خداوند را شاکریم که رئیس جمهوری مردمی به من روستا زاده اعتماد و بنده را به عنوان خادم مردم انتخاب کرد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد سرآمد شجاعت، دلیری و شهامت است و مردمانش سر تسلیم در برابر دشمن فرود نیاورده، اما تسلیم امر ولایت و امامت هستند.
علی احمد زاده با اشاره به اینکه در یک دوره چهار ساله می‌توان کهگیلویه و بویراحمد را به یک استان با رونق تبدیل کرد گفت: استان نیازمند مدیران جهادی و پای کار است.

علی احمد زاده با گرامی داشت یاد و نام آیت الله ملک حسینی و آیت الله آ میر احمد تقوی، گفت: دل گرم به وجود آیت الله حسینی به عنوان نماینده، ولی فقیه و حضرت آیت‌الله ملک حسینی در مجلس خبرگان رهبری هستیم.
وی به رشادت‌های شهید اورنگ در جبهه مبارزه با داعش اشاره کرد و تاکید کرد: شهید اورنگ تک تیراندازی بود که بعد از ناکام گذاشتن تک‌تیرانداز‌های دشمن به فیض شهادت نائل آمد.
استاندار در این نشست گفت: به همه مردم پیشنهاد می‌دهم برای پیشرفت استان کمک کار بنده باشند تا با همکاری یک دیگر مشکلات استان را حل کنیم.
وی با اشاره به اینکه ۶۸ درصد جمعیت استان جوان هستند گفت: شهرستان‌های استان دارای منابع کشاورزی، نفتی، آب و خاک است، اما بسیاری از مردم فقیر و ناتوان هستند و راه زندگی و پیشرفت همه ما اتکا به توانایی‌ها و همکاری برای استفاده از منابع استان برای پیشرفت استان است.

وی به ظرفیت‌های استان و منابع طبیعی آن اشاره داشت و گفت: در یک دوره چهار ساله می‌توان استان را به یک استان با رونق تبدیل کرد.
احمد زاده با اذعان به اینکه استان دارای نیرو‌هایی شایسته‌ای است، اما نیرو‌های جهادی باید روی کار باشند، گفت: نیرو‌های پای کار، جهادی، دلسوز مردمی بودن، باور و عقیده‌مند به ظرفیت‌های استان، در استان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.
وی خود را متعلق به مناطق مختلف استان دانست و گفت: از شهرداران و شورای شهر می‌خواهم برای زیباسازی شهر‌ها تلاش کنند.