اعمال محدودیت‌های کرونایی در بویراحمد همزمان با ورود این شهرستان به وضعیت قرمز
اعمال محدودیت‌های کرونایی در بویراحمد همزمان با ورود این شهرستان به وضعیت قرمز
همزمان با قرمز شدن شرايط کرونايي بويراحمد محدوديت هاي جديد در اين شهرستان اعمال مي شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا، یزدان‌پناه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اشاره به وضعیت قرمز کرونا از لزوم تعطیلی برخی صنوف خبر داد و گفت: اصنافی که رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مشاغل گروه یک می توانند در شرایط قرمز فعالیت داشته باشند افزود: مشاغلی که مایحتاج زندگی و ضروری مردم را تأمین می‌کنند شامل سوپر مارکت‌ها، لبنیاتی‌ها، میوه فروشی ها، داروخانه‌ها اجازه فعالیت دارند.

یزدان‌پناه به فعالیت برخی کارخانه های تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: کارخانه های تولیدی، شرکت های آب، برق، گاز، و مراکز امنیتی و نظامی و پروتئینی و خدمات وابسته در محدودیت‌های کرونایی وضعیت قرمز می توانند به فعالیت ادامه دهند.

رئیس شبکه بهداشت بویراحمد در ادامه فعالیت فروشگاه الکترونیکی،‌ گل و تزیینی و آتش نشانی را مجاز ارزیابی کرد و گفت: مشاغل درون تالارهای سرپوشیده، چایخانه ها و‌ قهوه خانه‌ها، آموزشگاه موسیقی، موزه ها و مهدکودک ها باید تعطیل شود.

وی از تعطیلی اماکن ورزشی نیز خبر داد.

رئیس پلیس راهور استان هم در این نشست تاکید کرد: از امروز ۱۶ تیر کنترل تردد در شهرستان بویراحمد تا پایان روز جمعه ۱۸ ماه جاری ادامه دارد.

سرهنگ خوشوقت به محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد اشاره کرد و افزود: باتوجه به گرمای طاقت فرسا، سایبانی در محدوده زندان برای مجریان محدودیت های تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیشترین مواجه با بیماری را پلیس راهور دارد از مسئولان بهداشتی خواست تا در رابطه با واکسیناسیون این افراد چاره‌اندیشی شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با ابراز گلایه از فعالیت شهربازی ها در یاسوج گفت: دستورالعمل‌ها و مصوبه ستاد ملی کرونا در شرایط قرمز ابلاغ شده و باغات گردشگری مجاز هستند ۳۰ درصد مسافر داشته باشند که در این رابطه باید میراث فرهنگی و گردشگری به‌صورت ویژه نظارت کند.