درخشش هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمدی در هنرواره روایت جهاد
درخشش هنرمندان کهگیلویه‌ و بویراحمدی در هنرواره روایت جهاد
رئيس حوزه هنري کهگيلويه و بويراحمد گفت: دو هنرمند از اين استان رتبه برتر هنرواره ملي روايت جهاد را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا:شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی و همزمان با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۹ فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و نیروهای درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مقابله با بیماری کرونا منتشر شد.

وی تعداد آثار ارسالی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این هنرواره ملی را ۴ هزار و ۸۸۲ مورد اعلام کرد و افزود: پس از داوری این آثار سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر صدای باد با دریافت دیپلم افتخار، تندیس هنرواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه نخست را کسب کرد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آثار در بخش‌های شعر، داستان، کلیپ، هنرهای تجسمی، رسانه، گزارش خبری، موسیقی و هنرهای تصویری بوده است، اضافه کرد: امین بالین پرست دیگر هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی هم در بخش داستان برای اثر پروانه‌های سفید باغی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال صاحب رتبه سوم شد.

اسلامی بیان کرد: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز در بخش کلیپ با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه دوم را کسب کرد.