حضور محمد بهرامی در حوزه اخذ رای و دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات+تصویر و فیلم
حضور محمد بهرامی در حوزه اخذ رای و دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات+تصویر و فیلم
محمد بهرامی از چهره های برجسته سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در حوزه اخذ رای از مردم خواست در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش صبح دنا امروز محمد بهرامی فعال سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور در شعبه اخذ رای رای خود را برای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به صندوق انداخت.

بهرامی در گفت و گو با خبرنگار صبح دنا از اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای گفت و بیان کرد:این که ما بتوانیم در رقم زدن سرنوشت خود تاثیرگذار باشیم یک وظیفه شرعی و قانونی است.

وی در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت:در حوزه رای گیری که حضور داریم میزان مشارکت خوبی را می بینیم و امیدواریم در سایر شعب نیز به همین شکل مردم استقبال کرده باشند.

بهرامی در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت:مردم باید حضور پیدا کنند و سرنوشت خود و کشورشان را رقم بزنند. شاید برخی ها دوست داشته باشند مشارکت پایین باشد تا بعضی افراد خاصی که مد نظرشان است رای بیاورند.

این به صلاح مملکت ما نیست و رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید از پشتیبانی بسیار بالای مردکی برخوردار باشد تا قدرت و توان و مشروعیت بیشتری به عنوان نماینده واقعی مردم داشته باشد.

ویدئوی صحبت های محمد بهرامی را اینجا میتوانید مشاهده کنید: