ما را دفن کنید جوانه خواهیم زد/اگر یک ریال در بیت المال خیانت کردم مرا در میدان استانداری “دار بزنید”/کسانی که وعده های رویایی می دهند فکر منابع مالی نیستند
ما را دفن کنید جوانه خواهیم زد/اگر یک ریال در بیت المال خیانت کردم مرا در میدان استانداری “دار بزنید”/کسانی که وعده های رویایی می دهند فکر منابع مالی نیستند
هواداران سید هدایت اکبری در گرمای سوزناک خرداد خود را به ستاد این عضو با سابقه شورای شهر یاسوج رسانده و در این همایش بزرگ شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا عصر امروز همایش بزرگ حامیان سید هدایت اکبری عضو کنونی و کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج با حضور خیل عظیم مردم این شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در ستاد انتخاباتی وی برگزار شد.

سید هدایت اکبری ضمن تشکر از تمام فعالین سیاسی و فرهنگی که در جریان تایید صلاحیت خود تلاش کرده اند از عموم مردم شریف شهر یاسوج که پیگیر این امر بودند تقدیر کرد.

این عضو فعلی شورای شهر یاسوج گفت:از کسانی که در این مدت از نظر روحی تحت فشار بودند و از هر طریقی پیگیر وضعیت بودند تشکر میکنم.

وی افزود:از افراد شاخصی چون آیت الله ملک حسینی نماینده مجلس خبرگان رهبری،حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، دکتر روشنفکر نماینده مردم شریف بویراحمد دنا و مارگون، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد، حاج غلام محمد زارعی نماینده سابق این شهرستان ها، دکتر خداداد غریب پور، دکتر خادمی استاندار لرستان و تمام کسانی که به هر نحوی چه با قدم چه با قلم حمایت نمودند و اینجانب را در نزد مسئولین کشوری و هیأت نظارت به تأیید رساندند تقدیر و تشکر میکنم.

اکبری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بنده طایفه گرا نیستم، در این جمع  از تمام طوایف و تمام سلایق فکری حضور دارند. شاید بحثی که همه را نگران کرده بود و شورای شهر را هم به چالش کشیده بود؛ بحث استیضاح  آقای دکتر مقدم(شهردار) بود.

این عضو شورا گفت:من همینجا اعلام میکنم استیضاح آقای مقدم به هیچ عنوان نه بر اساس رضای خدا بود و نه بر اساس مسائل کاری، فقط و فقط و صرفا بر اساس مسائل سیاسی بود و ایشان چون انسانی دست پاک و شریف و از خانواده بسیار خوب بودند؛ بنده نتوانستم خودم را قانع کنم که در استیضاح وی شرکت بکنم.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر هم واقعا کسانی که دنبال استیضاح بودند میخواستند حق را در نظر بگیرند برای ۸ماه هر شهرداری که می آمد قطعا نمی توانست موفق بشود. چون تا پرسنل شهردار را بشناسد قطعا وقت تمام بود و کسی جز مردم  ضرر نمی کردند.

سید هدایت اکبری بیان کرد:من همینجا سوگند میخورم  هیچگاه از منافع شما عدول نکردم، همیشه منافع شما بر منافع خودم و خانواده ام ترجیح دادم و در مقابل هیچ مسئولی از حقوق حقه و شهروندی شما عقب نشینی نکردم. اگر خدا توفیق بدهد و شماها همراهی بکنید قطعا باز هم همان رویه را ادامه خواهم داد و تا نفس در بدنم دارم یک قدم از حقوق شهروندی شما عقب نخواهم رفت.

وی افزود: نمیخواهم بیلان کار ارائه بدهم اما همین امروز محوطه ورودی شرف آباد امیری ها با این بضاعت کم شهرداری در این آخرین روزهای شورای پنجم آسفالت شد.

اکبری خاطرنشان کرد: این حق مسلم  مردم هست. مردم یاسوج واقعا و حقیقتا سزاوار بهترین ها هستند اما ما در خیلی از جاها شرمنده شما عزیزان و مردم فهیم شهر یاسوج هستیم به دلیل اینکه واقعا بضاعت شهرداری بیشتر از این پاسخ نمیدهد.

وی با کنایه به برخی رقبا گفت: عزیزانی که در رقابت های انتخاباتی میخواهند تقاطع های غیرهمسطح بسازند، مترو بسازند آیا فکر کرده اند منابع مالی اش را از کجا باید بیاوردند؟

اکبری بیان کرد: ما تمام تلاش خودمان را طی این دوره کردیم اما کارهای زیرساختی و اساسی که به نفع شما مردم عزیز است انجام شده. تلاش ما بر این بوده که کارهای زیرساختی، هزینه ها و عوارض طوری باشد که به شما مردم عزیز فشار وارد نکند.

تلاش ما این بوده در تمام کلیپ هایی که دیدید و شنیدید و تلاش بنده و دوستانم این بوده که فشار بر مردم نباشد. قیمتها طوری باشد که مردم بتوانند تحمل  و در حقیقت شهرداری را همراهی کنند. اگر شخصی مراجعه کرده و خواسته ای یا کاری داشته، به والله نه اینکه نخواستم؛ نتوانستم. نخواستن در ذات من هیچوقت نبوده است.

اکبری در خصوص موضع خود نیز گفت: من چون به طایفه و قوم خاصی؛ نه چپ و راست و علیا و سفلیٰ، نه سرحد و گرمسیر هیچوقت نگاه نکردم و در حد توان از حقوق شهروندی شما مردم دفاع کردم و این دفاع را تا جایی که نفس دارم ادامه خواهم داد.

عضو دو دوره شورای شهر یاسوج گفت: امیدوارم که بتوانم خدمتگذار خوبی برای شما باشم. اما من کوچکتر از آن هستم که توصیه ای داشته باشم. فقط یک خواهش دارم برای انتخاب و اینکه اعضای شورای شهر خوب و شهر پویایی داشته باشیم و بتوانیم ۷نفر، هفت گوشهٔ شهر را بلند کنیم و نیز زیر ساختهای شهرمان را که واقعا مشکلات زیادی دارد درست کنیم؛ افراد پاسخگو و افراد متعهد را انتخاب کنید.

تخصص تنها کافی نیست؛ افراد باید متعهد و پاسخگو باشند.

اکبری گفت: شاید چیزهایی دنبال من نوشتند ولی این را من به شما وعده میدهم که اگر در هر زمانی ثابت شد که یک قدم از حقوق شما عقب نشینی کردم یا یک ریال از منافع شما و بیت المال خیانت کردم حاضرم در میدان استانداری دارم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: همیشه سعی کردم دستپاک باشم تا فرزندانم در آینده با سربلندی در این خاک زندگی کنند. ما ریشه در این خاک داریم، مارا دفن کنید جوانه خواهیم زد.

اکبری خطاب به مخالفین خود گفت: مخالفین من بدانند من از این رویه دست بر نمیدارم بغیر از اینکه تاسی بسازند که شش گوشه اش شش باشد و الی هیچ راهی ندارد.

وی در پایان از حضور پر شور مردم شهر یاسوج تقدیر و تشکر و گفت: و/ امیدوارم در روز ۲۸خردادماه یک بار دیگر نشون دهید که به سرنوشت شهرتان دلبسته اید و نگران آینده هستید.