مجازات متخلفین زیست محیطی در چرام توسط مردم
مجازات متخلفین زیست محیطی در چرام توسط مردم
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: ضمن دریافت جریمه حقوقی از متخلفین یک قبصه سلاح کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از به دام انداختن متخلفین زیست محیطی شهرستان چرام توسط مردم خبر داد و گفت : همزمان با آخرین روز از هفته محیط زیست ، یک نفر از دوستداران طبیعت، متوجه متخلفی می شود که به همراه اسلحه و به قصد شکار وارد مناطق آزاد شهرستان چرام شده است.

سید اسدالله هاشمی افزود: تذکرات این دوستدار طبیعت به متخلف کار ساز نبوده و این متخلف با شلیک گلوله یک قطعه تیهو را شکار می کند .
هاشمی تصریح کرد : طی تماس تلفنی این دوستدار طبیعت ،یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام به محل اعزام و از متخلف یک قبضه اسلحه به همراه لاشه یک قطعه تیهو شکار شده را کشف و ضبط می نمایند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود : ضمن مطالبه ضررو زیان حقوقی وارده به محیط زیست، متخلف به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شد.

علی مراد آخش رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان چرام نیز در همین راستا، ضمن تشکر از همکاری خوب مردم طبیعت دوست چرام با یگان حفاظت این شهرستان افزود: دیروز ۲۳ خرداد جاری ۲ نفر متخلف زنده گیری پرنده دستگیر شدند، از این متخلفین دو قطعه پرنده سهره طلایی کشف و ضبط گردید ضمن آنکه هردو متخلف به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی تا اعمال قانون شوند.