برنامه ها و ایده های رخسانه احمدی برای شورای شهر یاسوج/از تهیه سند چشم انداز چهار ساله تا پروانه رایگان ساخت مسکن برای زوج های جوان
برنامه ها و ایده های رخسانه احمدی برای شورای شهر یاسوج/از تهیه سند چشم انداز چهار ساله تا پروانه رایگان ساخت مسکن برای زوج های جوان
رخسانه احمدی مهریان بانوی کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج برنامه ها و ایده های خود برای این شورا را اعلام کرد.

رخسانه احمدی در گفت و گو با صبح دنا برنامه های خود را پس از عضویت در شورا شهر این گونه بیان کرد: برنامه ویژه ای برای افزایش نشاط اجتماعی با ایجاد اماکن ورزشی مخصوص بانوان و سینمای روباز در اماکن عمومی، احداث پیست دوچرخه سواری و… را در دستور کار قرار خواهم داد. اجرای موسیقی زنده محلی در بوستان ها و اماکن عمومی و پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان از دیگر برنامه های من است.

شفاف سازی و ارائه مصوبات شورا از طریق رسانه های محلی، برگزاری جلسه های شورا در محله های مختلف با حضور ساکنان همان منطقه و مسئولان اجرایی، اصلاح ضوابط و قوانین طرح هادی شهر مهم ترین برنامه های «رخسانه احمدی» کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج است

رسیدگی به مشکلات فرهنگی

رسیدگی به مشکلات فرهنگی از مهم ترین اولویت های «رخسانه احمدی» کاندیدای شورای شهر یاسوج است. من پس از انتخاب توسط مردم کاستی های مربوط به اشتغال، بهداشت و درمان، عمران و آبادی، ورودی های شهر، سالن های ورزشی و …را که از مطالبات اصلی شهروندان یاسوجی است، پیگیری خواهم کرد. ساماندهی میادین صدا و سیما، شهدا و … هم از اولویت های کاری من است.

پروانه رایگان برای مسکن زوج های جوان

«رخسانه احمدی» کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج : پس از عضویت در شورا اعطای رایگان پروانه ساخت مسکن به زوج های جوان براساس قانون، حذف استعلام شهرداری در نقل و انتقال املاک، تخفیف حداکثری جریمه های کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، دریافت قانون ۲ درصد درآمد معادن برای احیا و آبادانی شهر، مبارزه با دلالان زمین و حذف هزینه تغییر کاربری را دنبال خواهد کرد.

کاشت درختان بسیار

«رخسانه احمدی» با شعاری متفاوت در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج کاندیدا شده ام(صداقت مهمترین و بهترین سیاست)، برنامه اصلی خود را کاشت درختان بسیار در این شهر به دلیل جنگلی بودن منطقه عنوان می کنم.

استفاده از طرح جامع یاسوج که در حال نهایی شدن است به عنوان سند چشم انداز توسعه این شهر هم از اولویت های اصلی «رخسانه احمدی» کاندیدای شورای اسلامی یاسوج است. من بر راه اندازی شورای محله ها، سایت مشاوران شورا برای شناسایی نخبگان و استفاده از آن ها در مدیریت شهری و تبیین راهکار مناسب برای استفاده از قابلیت های معدنی در مدیریت شهری نیز تاکید دارم.

ایجاد شهری مدرن

«رخسانه احمدی» کاندیدای شورای اسلامی یاسوج برای ساخت شهری مدرن با استانداردهای جهانی طی ۱۰ سال آینده برنامه دارم: ایجاد زیرساخت های اشتغال از طریق جذب سرمایه بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنایع و معادن، ایجاد نشاط اجتماعی و استفاده از قابلیت هیئت های مذهبی برای سرمایه گذاری در ظرفیت های موجود از برنامه هایی است که برای تحقق آن تلاش خواهم کرد.

توجه به صنعت گردشگری

مدیریت شهری یاسوج نیاز به انرژی جدید، پشتکار بالا، فکر نو و کار کارشناسی دارد. سیده «رخسانه احمدی» کاندیدای شورای اسلامی یاسوج پرهیز از اختلاف های موجود در چارچوب حفظ منافع مردم، نظارت قوی شورا بر دستگاه های اجرایی، توجه جدی به صنعت گردشگری و پیگیری برای راه اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را از اولویت های خود در صورت ورود به شورا عنوان می کنم.

ایجاد درآمدهای پایدار

ایجاد درآمدهای پایدار از طریق تشکیل ستاد جذب سرمایه گذاران، استفاده از دانش و تجربه خردمندان، صاحب نظران و نخبگان در حوزه های مختلف، ایجاد نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ مقاوم سازی و زیباسازی از طریق تشویق مردم برای استفاده از فناوری های نوین با رعایت صرفه جویی و حمایت جدی از مدیریت پایدار هم از برنامه های «رخسانه احمدی» کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج است.

تهیه سند چشم انداز ۴ ساله

تهیه و تصویب سند چشم انداز ۴ ساله مدیریت راهبردی شهر، مهم ترین برنامه «سیده رخسانه احمدی» کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج است. من در کنار آن مساعدت در راه اندازی کارگاه های اشتغال زای زودبازده و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری، پیگیری در زمینه جذب پزشکان متخصص، راه اندازی جایگاه CNG و مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان را پیگیری می کنم.

احقاق حقوق بانوان

رخسانه احمدی کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج، هدف اصلی ام برای کاندیدا شدن را دفاع از حقوق بانوان عنوان می کنم : توانمندسازی بانوان و ارتقای سطح حضور آنان در همه صحنه ها به صورت قاطع و پررنگ، ثابت کردن قدرت بانوان در تمام عرصه ها از جمله اولویت هایم است. به اعتقاد من، اگر همه به وظایفی که در قانون برای آن ها مشخص شده است عمل کنند، مشکلات جامعه رفع خواهد شد.