پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم “خرمشهر را خدا آزاد کرد” امام خمینی (ره) سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از «مقاومت، ایثار و پیروزی» ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ […]

بسم الله الرحمن الرحیم

“خرمشهر را خدا آزاد کرد” امام خمینی (ره)

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از «مقاومت، ایثار و پیروزی» ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است. این فتح بزرگ، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان و جلوه ای از ایمان، دینداری و مجاهدت های ملت قهرمان ایران است.

این روز بزرگ، روز فتح ارزش هاست؛ ارزش هایی که برای تثبیت آن جان‌های گرانبهایی نثار شد و ایران و ایرانی، غیرت خود را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که در برابر متجاوزان خاموش نایستاده و نخواهد ایستاد.

این رخداد افتخارآفرین، متعلق به همه نسل هاست و یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین ریخته شد تا حتی یک وجب از دامان خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد و نام خرمشهر “شهر خون و قیام” تا همیشه تاریخ به نشانه مقاومت و ایستادگی، سرافراز و جاوید بماند.

مگر از یادها می رود آن همه سختی ها، جان فشانی ها، ایثارها، شهادت طلبی ها و خسارت های فراوان مالی! مگر از یادها می روند آن رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا و جاویدالاثرهای آن سال های حماسه و ایثار و سروهای راست قامت و اسوه های ایثار و صبر و پایمردی که همانا غفلت از آنها پشت پا زدن به ارزش های دینی و ملی می باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای خونین شهر» سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و تمامی مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد، خصوصاً خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ می خواهیم در حفظ و حراست از این کیان پرمهر که با خون جوانان این سرزمین آغشته شده است، امانت داران صالح و شایسته ای باشیم.
نادر منتظریان
۲/خردادماه/۱۴۰۰