پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت عید سعید فطر
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت عید سعید فطر
یه گزارش پایگاه خبری صبح دنا نادر منتظریان طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت

 

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا نادر منتظریان طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
«اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلینا»

عید سعید فطر، تجلی اطاعت از پروردگار سبحان و یک ماه بندگی اوست. عید فطر، عید فطرت است. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این بازگشت، به ستایش باری تعالی به جشن و سرور می ‏پردازد.

این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه، اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.

ماه مبارکِ رمضانِ امسال در حالی آغاز شد که دنیا مانند سال قبل، در حال نبرد با ویروس کرونا بود و این ویروس همه فعالیت های مادی و معنوی انسان ها در سراسر گیتی را تحت تاثیر خود قرار داده بود و باعث شد تا اعمال این ماه مبارک به شکلی متفاوت نسبت به سال های قبل انجام شود.

هر چند ما نیز برای صیانت از جان خود و دیگران، اعمال این ماه مبارک را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام دادیم اما این موضوع در بطن خود به ما یادآوری کرد که در هر شرایطی و در هر نقطه ای از کائنات، آن کسی که از خودمان به ما نزدیک تر است، خداوند یکتاست که بدون اراده او حتی ذره ای قادر به حرکت نیست.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و عزیزان روزه‌دار به شکرانه این نعمت و رحمت، سجده شکر به درگاه حق فرود آورده و فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و عبودیت را به مردم شریف، متدین و خداجوی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برایتان سلامتی، شادی و بهروزی آرزومندم و امیدوارم به لطف خداوند متعال و با تداوم همکاری و مشارکت مردم عزیز، به زودی شاهد جشن پایان بیماری کرونا باشیم.

با آرزوی توفیق الهی
نادر منتظریان
۲۳/اردیبهشت/۱۴۰۰