ششمین روز بدون فوتی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد
ششمین روز بدون فوتی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد
پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۶ روز مورد فوتی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده، گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در استان، ۲۳ هزار و ۸۹۳ نفر بهبود یافته است.

به گزارش صبح دنا، پرویز یزدان پناه امروز (۲۵ بهمن ماه) در یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۱۴بیمار در بیمارستان‌های این استان بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ۳۷ بیمار کرونایی قطعی و هشت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شش روز مورد فوتی گزارش نشده، گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در استان، ۲۳ هزار و ۸۹۳ نفر بهبود یافته اند.

وی با بیان اینکه آغاز واکسیناسیون به منزله کنترل بیماری نیست، زیرا فعلا بخش کوچکی از جامعه واکسیناسیون می‌شوند، ادامه داد: همه ما باید تا کنترل نهایی کرونا همراه کادر بهداشت و درمان، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تعداد چهار هزار و ۸۶۴ تست در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نسبت به هفته ماقبل آن ۱۰ درصد افزایش داشتیم و درصد رهگیری در استان هم از ۷,۴ به ۸.۷ رسیده است.

بانشی به تعداد ۲ هزار و ۵۱۰ بازدید در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ مورد به دستگاه قضایی معرفی و ۲۷ مورد هم پلمب شد در استان رعایت دستورالعمل‌ها ۲ درصد کاهش یافت و نسبت به روزهای خوب گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته‌ ایم.