پلمب دو تالار عروسی در دهدشت/مجازات حبس در انتظار عوامل برگزار کننده مراسمات
پلمب دو تالار عروسی در دهدشت/مجازات حبس در انتظار عوامل برگزار کننده مراسمات
در راستای مصوبه ستاد مقابله با کرونا 2 تالار عروسی در دهدشت پلمب شدند.

به گزارش صبح دنا به نقل از فارس، در راستای تشدید مقابله با عوامل اجتماعی شیوع کرونا ۲ تالار پذیرایی امروز رد دهدشت پلمب شد.

محمدطاهر طیب‌زادگان در حاشیه تعطیلی این تالارها اظهار داشت: تالارهای پردیس و آپادانا به رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های اکید متولیان حوزه سلامت شهرستان به برگزاری جشن‌ بدون رعایت پروتکل بهداشتی اقدام کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: با حضور عوامل انتطامی و قضایی این تالارها پلمپ شده و طی هماهنگی به عمل آمده با حوزه قضایی شهرستان نسبت به صدور قرار مجرمیت عوامل اجرایی این مراسمات اقدام لازم صورت گرفت.

طیب زادگان افزود: در این شرایط که بیماری کرونا به عنوان خطر اصلی تهدید کننده جان مردم در کمین نشسته، برخورد با عوامل برگزارکننده چنین مراسماتی خواسته بحق مردم و مسئولین بوده و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

این مسؤول تصریح کرد: به این منظور علاوه بر تعطیلی و پلمب اماکن مشابهی که قصد برگزاری تجمعاتی این چنینی و به هر بهانه‌ای داشته باشند، با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تقاضای صدور محکومیت‌های بازدارنده نظیر حبس برای عوامل اجرایی این مراسمات و تجمعات اقدام خواهد نمود و در این زمینه کوچکترین اغماضی صورت نخواهد گرفت.