تحولی عظیم در مدیریت برق استان
تحولی عظیم در مدیریت برق استان
 متن زیر از یادداشت‌های ارسالی بوده این پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را و یا تایید نمی کند. بدیهی است مخاطبان می توانند با ارسال یادداشت نسبت به آن واکنش نشان دهند.

عماد رضا ابید: در حالی که در ایام تصدی برخی مدیران، ساختار اداره برق استان کهگیلویه و بویراحمد با برخی سوء مدیریت های متصل به جریانات سیاسی ناشایست سالارانه (خانواده گرایانه) مواجه بود و از بی تدبیری مدیرانی مدعا به خدمت گذاری در این نهاد دولتی حکایت داشت و این مدیران نامتعارف و جدا شده از مردم هر روز با مدیریت های ضعیف شان خط بطلانی بر انتصاب نابجایشان در این جایگاه زده بودند و با اهمال های خود هر دم مردم را با چالش ها و تنگناهای زیادی رو به رو ساخته بودند و مردم نیز هجمه های زیادی از طریق سایت های خبری نسبت به عزل آنان وارد ساخته بودند، خوشبختانه به یمن وجود مجمع نمایندگان انقلابی و انتخاب شایسته شان، این بار تحولی عظیم در ساختار مدیریتی برق استان شکل گرفت که به انتخاب مدیری مدبر و لایق دست یازیده اند که شایسته این جایگاه خدمت رسانی است.

به هر روی این انتخاب دقیق و هوشمندانه نشان از آن می دهد که مهندس معتمدی مرد میدان عمل بوده و آمده است تا ردای خدمت رسانی به مردم استان را با کارنامه ای درخشان در انظار عمومی بر تن بپوشاند.

به هر روی انتصاب مهندس معتمدی به عنوان چهره ای علمی و کاربردی موجب افتخار و مباهات مردم در ساختار اداره کل برق استان است. امید و رجاء واثق می رود که با اراده ای پولادین و با گام هایی استوار در خدمت گذاری به مردم بیش از پیش موفق و پایدار باشند.