پلمپ پنج باشگاه ورزشی در گچساران
پلمپ پنج باشگاه ورزشی در گچساران
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: پنج باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مجوز از ادامه فعالیت ممنوع و پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،فریدون عبدالخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پنج باشگاه ورزشی در گچساران پلمب شد.
وی ادامه داد: طی بازرسی های صورت گرفته توسط بازرسان اداره نظارت بر اماکن عمومی از باشگاه های خصوصی و شبکه بهدشت و درمان گچساران پنج باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مجوز از ادامه فعالیت ممنوع و پلمب شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با تاکید بر رعایت موارد و پورتکل ها ی بهداشتی و فاصله گذاشتی اجتماعی افزود: طبق دستور ستاد مبارزه با بیماری کرونا ،کلیه اماکن دولتی و باشگاه های خصوصی این شهرستان از یک آذرماه به مدت2 هفته تعطیل است.
عبدالخانی عنوان کرد: باشگاه بدنسازی هیرمند، باشگاه بدنسازی لیدی کلاپ ،باشگاه بدنسازی رها ، باشگاه بیلیارد یونا و باشگاه بیلیارد پژمان پنج باشگاه متخلف این شهرستان به دلیل عدم رعایت قوانین، مقررات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.
رئیس اداره امور ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این ایام توسط بازرسان اداره شهرستان گچساران بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس انجام و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد هیات های ورزشی این شهرستان ۳۰ هیات است.
عبدالخانی گفت: هم اکنون ۱۶ سالن چند منظوره، ۳۰ چمن مصنوعی، یک واحد زورخانه باستانی، سه استادیوم ورزشی، پنج واحد اماکن ورزشی و یک پیست موتورسواری در این شهرستان وجود دارد.
رئیس امور ورزش و جوانان گچساران خاطرنشان کرد: ۱۸ باشگاه ورزشی بانوان هم اکنون در این شهرستان وجود دارد.