اهدای بیش ۶۰ عدد بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و یتیم به مناسبت هفته بسیج
اهدای بیش ۶۰ عدد بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند و یتیم به مناسبت هفته بسیج
بیش از ۶۰ بسته لوازم التحریر در مقاطع تحصیلی ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان به دانش آموزان نیازمند و یتیم شهرستان های بویراحمد -پاتاوه و مارگون به همت گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح به مناسبت هفته بسیج به این عزیزان اهداء گردید.

«کربلایی محمدجواد درخشان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صبح دنا  از یاسوج ، گفت: از آنجایی در آستانه هفته بسیج می باشیم ، یکی از ویژگی های نیروهای طراز اول انقلاب خدمت به قشر و ملت محروم و مستضعف می باشد ، و دانش آموزان نیازمند و یتیمی  که به دلیل عدم توان مالی برای تهیه لوازم التحریر، دچار مشکل شده و چه بسا نمی توانستند تحصیل نمایند ، الحمدالله با شناسایی دقیق گروه جهادی حزب الله و با اجرای دقیق عملیات کمک رسانی بسیجیان گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸ فتح به این عزیزان بسته های لوازم التحریر اهداء گردید.

ایشان همچنین اضافه کرد: در اقدامی خودجوش و جهادی با کمک بچه های سلحشور بسیجیان گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸ فتح دانش آموزان یتیم و نیازمند سطح محله حاشیه نشین شهرستان بویراحمد ،شهرستان پاتاوه و شهرستان مارگون شناسایی شده و سپس با مشارکت حوزه خواهران پاتاوه(سرکارخانم پسنده) و پایگاه مقاومت بسیج شهدای امامزادگان بی بی خاتونین (س) و افراد مومن و انقلابی کمک های خیرین برای تهیه این اقلام جمع آوری و اقلام مذکور تحویل داده شد.

درخشان بیان کرد: لوازم التحریر اهدایی به این دانش آموزان شامل دفتر مشق، دفتر نقاشی، مداد، مداد تراش،مدادنوکی،مداد رنگی،خودکار و جا مدادی-مدادرنگ،پاکن بود.

مسئول معاونت فرهنگی وعملیات روانی و مدیریت گروه جهادی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح افزود:

این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و ایتام صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغدغه والدین آنها برای خرید لوازم التحریر کاسته باشیم.

وی گفت:گفتنی است ،این کمک ها مستمرا ادامه خواهد داشت و گروه جهادی و سازندگی حزب الله گردان ویژه تکاور فاتحین تیپ ۴۸فتح در زمینه های مختلف درمانی-عمرانی و سازندگی -فرهنگی و اجتماعی -ضد عفونی معابر -حضور مستمر در دفع حریق کوهستان های کهگیلویه و بویراحمد از بدو ویروس منحوس کرونا تا کنون ارائه خدمات به مناطق محروم و افراد مستحق داشته خادمی بی منت بوده اند.