تعطیلی ۲هفته ای مدارس دنا/قرمز شدن وضعیت در صورت اهمال مردم
تعطیلی ۲هفته ای مدارس دنا/قرمز شدن وضعیت در صورت اهمال مردم

فرماندار دنا گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا مبنی بر کنترل ویروس، مدارس شهرستان دنا از فردا به مدت دو هفته تعطیل و تدریس به صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش صبح دنا، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: با توجه به شرایط افزایشی بیماری کرونا، طبق مصوبه ستاد کرونا از فردا کلیه مدارس شهرستان دنا (روستایی و شهری) تعطیل و فقط به صورت مجازی تدریس خواهند کرد.

پناهی گفت: خوشبختانه شهرستان دنا تا کنون در وضعیت قرمز قرار نگرفته ولی این تصمیم مبنی بر جلوگیری از ابتلای بیش از حد همشهریان و قرار نگرفتن در وضعیت قرمز است.

فرماندار دنا عنوان کرد: ۳۰درصد معلمین در شهرستان دنا از بویراحمد بر سر کلاس‌های درس حاضر می شدند که این مهم زنگ خطری بسیار جدی برای دانش آموزان و بقیه معلمین محسوب می‌شود و مشاهده می‌شد که دانش آموزان علائم ندارند وخود معلمان باعث آلوده شدن دانش آموزان می‌شوند که تصمیم گرفته شد تا مدارس به صورت مجازی فعالیت کنند.

پناهی گفت: متاسفانه آمار کرونایی این ماه ۴ برابر سه ماه پیش است و بیش از ۸۰ درصد تست ها مثبت است که می‌طلبد مردم به میهمانی ها نروند، مراسم عروسی و عزا را تعطیل کنند، شب نشینی ها را ترک کنند و در هرخانواده فرد کرونایی وجود داشت بقیه اعضاء خانواده رعایت کنند و آزادانه در سطح شهر نگردند.

فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا امروز به مرز هشدار رسیده و در صورت رعایت نکردن، سهل انگاری و ساده انگاری وضعیت شهرستان حتما قرمز خواهد شد و در آینده شاهد اتفاقات وحشتناکی خواهیم بود.