افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/شمار قربانیان کووید 19به ”183”تن رسید
افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/شمار قربانیان کووید 19به ”183”تن رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونای استان به 183 نفر خبر داد و عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: هم اکنون 333 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 160 نفر مبتلای قطعی و 27 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 9876 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از 270 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بويراحمد، گچساران و چرام است.

دکتر یزدانپناه افزود: استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاري فيزيكي، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروري و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و يا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنين مردم بايد از حضور در اماكن شلوغ و سربسته و يا در مكانهايي كه احتمال آلودگي وجود دارد مانند موسسات پزشكي، مطب ها و بيمارستانها بجز در موارد ضروري پرهيز نمايند.