افزایش شمار جانباختگان کرونای استان/دکتر یزدانپناه: کووید 19هر لحظه در حال شبیخون زدن است
افزایش شمار جانباختگان کرونای استان/دکتر یزدانپناه: کووید 19هر لحظه در حال شبیخون زدن است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 148 نفر رسید.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه در مورد افزایش جانباختگان و تعدا بیماران کرونایی افزود: هم اکنون 297 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 123 نفر مبتلای قطعی و 25 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 8307 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 206 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مربوط به گچساران، بویراحمد، دنا، چرام و لنده است.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: بیماری کووید 19 هر لحظه در حال شبیخون زدن است و پیش بینی مشخصی برای پایان آن وجود ندارد، بنابراین اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد افزایش بیماری و نیز خسارت های جبران‌ناپذیر آن خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر هیچ روشی موثرتر از رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل این ویروس وجود ندارد و همگی باید با رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی، اصول فاصله گذاری و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و قطع زنجیره انتقال آن اقدام کنیم.