تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان
تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهدا لوح سپاس از اهتمام و تلاش های خالصانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه تقدیر کرد.

دکتر حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهدا لوح سپاس از اهتمام و تلاش های خالصانه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صبح دنا، در این لوح خطاب به سید محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد آورده است؛

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) اکنون که بیاری خداوند متعال گستره خدمت‌رسانی به مردم زحمت‌کش و محروم استان هر روز وسیع تر شده و اهتمام خدمتگزاران دلسوز و پرتلاش و باعث پیشرفت و آبادانی این خطه از کشورمان گردیده است.

لازم می دانم از فعالیت های ارزنده جنابعالی بدینوسیله از تلاش های بی دریغ شما و مجموعه همکاران محترمتان در مسئولیت پذیری و خدمت صادقانه در سال ۱۳۹۸ مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام داشته و بر این باوریم که آینده این سرزمین با همت و تلاش امروز و با یاری خداوند متعال روشن و درخشان خواهد بود امید است همچنان در انجام وظایف اداری موفق و موید باشید. انشالله

حسین کلانتری