مردم یاسوج در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) تجمع می کنند
مردم یاسوج در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) تجمع می کنند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قشرهای مختلف مردم شهر یاسوج مرکز این استان در محکومیت اهانت ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۹ نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن کریم تجمع اعتراض آمیز برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید جواد خاضع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تجمع اعتراض آمیز از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ جلوی مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج آغاز می شود.

وی افزود: رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش از سوی افراد شرکت کننده در این تجمع اعتراض آمیز ضروری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دعوت می شود که عموم مردم انقلابی، همیشه در صحنه و ولایتمدار شهر یاسوج حضور دشمن شکن، پرشور و گسترده ای در این تجمع اعتراض آمیز داشته باشند.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: حرکت رذیلانه، ضدانسانی و ضداخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) و کتاب آسمانی قرآن مجید از سوی نشریه فرانسوی فضای منفوری را بین مسلمانان جهان و ملت ایران ایجاد کرد.

وی ابراز داشت: قلم‌ های زهرآگین، زبان ‌های دشنام‌ دهنده و حرکت های اختلاف افکن که سال های گذشته بارها در کشورهای غربی مشاهده شده یکبار دیگر عواطف و احساسات مسلمانان جهان، موحدان و متدینان را جریحه دار و آزرده کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همانگونه که این نخستین بار نیست که صحنه به آتش کشیدن مصحف شریف در قلب اروپا و بازنشر اهانت‌ های سابق به ساحت حضرت محمد مصطفی (ص) به بهانه آزادی بیان مشاهده می ‌شود، نقطه پایان ابراز خصومت دشمنان اسلام با آورنده دین خاتم و کلام جاویدان حق نیز نخواهد بود.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: چنین تلاش ‌های مذبوحانه و بی‌ ثمر مصداق سعی دائمی برای خاموش کردن نور الهی است که نتیجه‌ ای جز توجه بیشتر تمامی قلوب مستعد پذیرش حق در دنیای پرتزویر امروز به حقانیت قرآن کریم را به دنبال نخواهد داشت.

وی افزود: اینگونه بازی ‌های کودکانه و سخیف وظیفه یکایک مسلمانان جهان را در دفاع از این نور خاموش‌ ناشدنی سنگین ‌تر کرده و امیدی در دل یاوران دین الهی روشن می ‌کند که نباید از آن غفلت کرد.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: هر چه لایه‌ های ایمان به خدا و توجه به حقایق بین ملت ‌های مختلف گسترش ‌یابد این حرکات نیز تجدید و تکرار می ‌شود اما تأثیری جز تعمیق مراتب معرفت و ایمان آزادگان و خداباوران عالم را در پی ندارد.

وی عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به ایادی استکبار و اهانت کنندگان و نوکران آنها در منطقه خاورمیانه یادآور می شود که ملت ‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در مسائل این منطقه حساس هوشیار بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هرگز دشمنی ‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمانان را فراموش نخواهند کرد.