موافقت وزیر بهداشت با ایجاد دانشکده پرستاری در شهر دهدشت
موافقت وزیر بهداشت با ایجاد دانشکده پرستاری در شهر دهدشت
نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت ایجاد دانشکده پرستاری در شهر دهدشت تاکید کرد و وزیر هم با این موضوع موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا؛ حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت و گو کرد.

موحد در این دیدار گفت: مجاهدت مجموعه عظیم وزارت بهداشت و درمان در بحران عظیم ویروس کرونا، یادآور خاطرات از خودگذشتگی های دلاور مردان و شیرزنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با تشکر از وزیر بهداشت برای توجه پیشین خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان چهارگانه ادامه داد: متاسفانه کمبودهایی هست که برای پیشبرد اهداف وزارتخانه و آسایش زندگی مردم آن را باید بیان کرد.

موحد افزود: بیمارستان  32 تختخوابی لیکک یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان بهمئی است که انتظار داریم وزیر محترم دستور دهد تا هر چه سریع‌تر این پروژه برای رفع بخشی از مشکلات این شهرستان برطرف شود.

وی یادآور شد: در شهرهای چرام و لنده ساخت بیمارستان‌ها آغاز شده است و امیدواریم که وزارت بهداشت روند ساخت را پیگیری کند تا هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسند.

موحد با اشاره به وضعیت موجود کرونا در کشور و درگیر بودن کادر درمان برای تلاش و مبارزه با این ویروس منحوس، افزود انتظار داریم وزارت بهداشت در مورد افزایش اعتبارات و تجهیزات برای بیمارستان و مراکز درمانی ۴ شهرستان باید مثبت تری نگاه کند.

نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در پایان با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بسیار زیاد در شهرستان ها از نمکی درخواست کرد که با ایجاد دانشکده پرستاری در شهر دهدشت موافقت کند.

وزیر بهداشت در ادامه با تشکر از پیگیری های سید محمد موحد در مورد وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود گفت: وزارت بهداشت در میدان جهاد قرار گرفته است و به حمدالله با تلاش‌های تمامی مجموعه در حال مبارزه سنگین با این ویروس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان لیکک روند پایانی خود را طی می کند، گفت: انشاالله در آینده نزدیک این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و بیمارستانهای چرام و لنده را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تجهیزات و اعتبارات کرونایی هم گفت: با توجه به محرومیت های منطقه ان شاءالله از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.

نمکی با استقبال از پیشنهاد سید محمد موحد در مورد احداث دانشکده پرستاری در شهر دهدشت با دید و نظر موافق دستور بررسی و پیگیری این درخواست را صادر کرد./

  • تهیه خبر :
  • منبع خبر : خبرگزاری خانه ملت