تاکید فرمانده انتظامی بر نگهداری معتادان متجاهر در زندان
تاکید فرمانده انتظامی بر نگهداری معتادان متجاهر در زندان
فرمانده نیروی انتظامی این استان در نشست مبارزه با مواد مخدر از کشف و ضبط سه تن و ۹۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای امسال و افزایش ۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد سردار مهدی انصاری افزود: امسال تعداد ۷۴۲ نفر قاچاقچی توزیع کننده و تهیه کننده مواد مخدر دستگیر، ۱۷۰ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر  توقیف  و ۳۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سردار مهدی انصاری پیشنهاداتی را در خصوص کاهش جرائم در استان داد و گفت: مراجع قضایی در استان باید در موضوع ارائه مرخصی به معتادان متجاهر تجدید نظر کنند، چرا که این افراد دچار بیماری هستند و باید درمان شوند و بهترین درمان برای آن‌ها همین زندان است.
وی اضافه کرد: دستگاه قضا با نگهداری معتادان متجاهر در زندان از پلیس حمایت کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هم ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با مواد مخدر، در خصوص مرخصی ندادن به معتادان متجاهر تاکید کرد و گفت: حضور معتادان متجاهر قبل از درمان کامل سبب برهم زدن آرامش شهروندان و ایجاد نگرانی‌ها برای آنها می شود که باید تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود.
جمالی هم چنین در خصوص معتادانی که در کمپ‌های مرکز اعتیاد به کرونا مبتلا شدند، گفت: مقرر شد این بیماران به شهرستان‌های کم خطر منتقل شوند، اما به دلیل اینکه تعداد مبتلایان به این ویروس در مناطق مختلف در نوسان است و ممکن است همین شهرستان کم خطر در چند روز به شهرستانی پر خطر تبدیل شود، پس بهتر است در این خصوص تجدید نظر شده و تصمیمات جدی تری گرفته شود.
جمالی در پایان خواستار اقتدار هر چه بیشتر و جدی تری نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر در استان شد.