شرایط فعالیت آموزشگاه های آزاد هنری در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
شرایط فعالیت آموزشگاه های آزاد هنری در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط فعالیت آموزشگاه های آزاد هنری کشور و این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا امروز شنبه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

محمدعلی پیرسبزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موضوع در قالب یک اطلاعیه از سوی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل ارشاد تمامی استان ها ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز فعالیت های صنفی دارای خطر کمتر از جمله آموزشگاه های آزاد هنری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تنها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مجاز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صاحبان آموزشگاه های آزاد هنری کشور و این استان باید اطلاعات واحد خود را در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت کنند.

پیرسبزی عنوان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی مداوم ساختمان و تجهیزات آموزشگاه های آزاد هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

وی ابراز داشت: برگزاری کلاس های تک نفره و با حضور یک هنرجو در آموزشگاه های آزاد هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد با رعایت موازین بهداشتی مانعی ندارد.

پیرسبزی گفت: استفاده از فضای مجازی برای ارائه آموزش به هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد در صورتی مجاز است که با نظارت و برنامه ریزی آموزشگاه ها انجام شود.

وی اظهار داشت: هزینه کلاس های مجازی در آموزشگاه های آزاد هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ درصد کمتر از کلاس های حضوری خواهد بود.