تعطیلی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ فروردین ادامه دارد
تعطیلی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۲ فروردین ادامه دارد
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور تعطیلی کتابخانه های عمومی این استان تا روز جمعه ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه صبح دنا ،یاسر رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار بود این تعطیلی از ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ماه امسال باشد اما تا ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی افزود: این تصمیم از سوی مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شده و امروز نیز در قالب اطلاعیه ای به اداره کل کتابخانه های عمومی تمامی استان ها ابلاغ شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از این اقدام در کشور و استان قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ویروس و جلوگیری از گسترش آن است.

رحیمیان عنوان کرد: ضدعفونی و گندزدایی کتابخانه های عمومی کشور و کهگیلویه و بویراحمد علیه بیماری کرونا ویروس تا زمان بازگشایی مجدد آنها به طور مستمر و منظم تداوم می یابد.

وی ابراز داشت: ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی کشور و کهگیلویه و بویراحمد پس از ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ منوط به تصمیم مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود و اطلاع رسانی لازم در این زمینه نیز انجام می شود.

۶۵ باب کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۳۴ باب شهری و ۳۱ باب نیز روستایی است.

هم اینک ۴۷ هزار و ۱۱۰ نفر عضو کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ۵۷۰ هزار جلد است.