اتحاد  رمز پیروزی اصلاح طلبان
اتحاد  رمز پیروزی اصلاح طلبان
باید گفت که عملکرد شورای عالی اصلاحات که تشکل تصمیم گیرنده در جریان اصلاحات است، با یک عزم جزم و رضایت بخش در روند تصمیم گیری برای اجماع گسترده و اتفاق نظر بر سر یک کاندیدای اصلاح طلب، را اعلام و اعمال می نمایند. در این مجموعه تغییراتی ایجاد شده است و با روند مثبتی با قدرت وارد ماراتون انتخابات مجلس یازدهم خواهند شد.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

از منظر قرآن اصلاح‌گران اجتماعى، داراى اندیشه و بصیرت در امور هستند و اموری را در می‌یابند و می‌بینند که دیگران از آن غافل هستند. این گونه است که روشنفکران واقعی، مصلحان واقعی هستند که از هر گونه نابهنجاری و فساد، آگاه و برنامه‌ای برای اصلاح آن مد نظر دارند.

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

اصلاح طلبان در این برهه از فرصت های باقی مانده نیازمند پوست اندازی جدید و وحدت چشم گیری هستند که برای بقاء در جریانات حزبی و سیاسی به وجود آورند و قطعا این وحدت شکل خواهد گرفت. در خصوص وحدت و تصمیم گیری اصلاح طلبان اسباب تزلزل را در اردوگاه های جریان هایی موسوم به ۱- فقط جریان، جریان فعلی و حاکم که فاقد تشکیلات سیاسی است و برای مردم صورتی خنثی و شناخته شده دارد ۲- جریان اصولگرایی ۳_مستقلین فراهم ساخته است.
باید گفت که عملکرد شورای عالی اصلاحات که تشکل تصمیم گیرنده در جریان اصلاحات است، با یک عزم جزم و رضایت بخش در روند تصمیم گیری برای اجماع گسترده و اتفاق نظر بر سر یک کاندیدای اصلاح طلب، را اعلام و اعمال می نمایند. در این مجموعه تغییراتی ایجاد شده است و با روند مثبتی با قدرت وارد ماراتون انتخابات مجلس یازدهم خواهند شد.
با این وجود هرچه بیشتر به ایام انتخابات مجلس یازدهم نزدیک می‌شویم، بایست از نگرانی ها کاست و در میان فعالان این جبهه روز به روز روحیه ی اتحاد و موفقیت و پیروزی بیشتر شود. جبهه ی اصلاحات نیازمند تغییر در روند تصمیم‌گیری است.  ترمیم و تغییر ساختار جریان تصمیم گیری در مجموعه جبهه ی اصلاحات، نتایج مثبتی را حاصل شده است . این تصمیمات ساختاری احساس می شد و آنهم برای دوری از انشقاق به وجود آمده در انتخابات گذشته بوده است.
بخش قابل توجهی و عظیمی از جریان اصلاحات متوجه شده اند که نتیجه انتخابشان در دور گذشته انتخابات نتیجه سردرگمی بوده است و منتخب، بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی نه تنها هیچ گامی در راستای وعده‌های اصلاح طلبان شاخص برنداشت بلکه از نیروهای خنثی و جریان های رقیب جبهه ی اصلاحات در مدیریت های سازمانی و شهرستانی بدون در نظر گرفتن خرد گرایی جمعی استفاده کرده است و ماحصلش پاکسازی اصلاحات در سیستم اجرایی شهرستانهای بویراحمد و دنا می باشد. این را از کمرنگ شدن نقش اصلاح طلبان واقعی در ادارات و یا انتصاب های دیگر در این استان می توان مشاهده کرد.»

جبهه ی اصلاحات خانه تکانی نموده و از این حالت دوگانه خارج شده است. زیرا روند گذشته در شان و منزلت جبهه اصلاحات نیست.»
جبهه ی اصلاحات میثاقنامه‌ای دارد و می بایست با توجه به اتفاق نظر اکثریت اعضاء حاضر و متغیر در آینده در میثاقنامه با وحدتی که در حال شکل گیریست، تمکین نمایند.
شورای تصمیم گیرنده جبهه ی اصلاحات ، مجموعه ای متشکل از افراد که نماینده احزاب هستند و پیشکسوتان و نیروهای جوان جبهه ی اصلاحات تشکیل شده اند، که نسبت به گذشته با انسجام‌بخشی به این تشکیلات سیاسی به مراتب به شرایط بهتری دست یافته اند که خروجی آن هم مفیدتر خواهد بود»
احزاب به جبهه ی اصلاحات وفادارند و حضور احزاب نقطه عطفی برای موفقیت در آینده ای نزدیک خواهد بود.
برای ایجاد اجماع و اتحاد در میان اصلاح‌طلبان حوزه انتخابیه شهرستانهای بویراحمد و دنا می بایست تلاش کرد « همه ی ایرادات و نواقصات می بایست مرتفع و مورد توجه قرار گیرد و بی توجه‌ی به آنها موجب می‌شود به وحدت اصلاح‌طلبان خدشه وارد شود.»
جبهه ی سراسر وحدت اصلاح طلبان به گونه‌ای عمل خواهند کرد که کمترین انتقادها به روند تصمیم‌گیریشان از سوی افکار عمومی مطرح شود. از ماحصل انتخاب گذشته عبور کرده ایم و گذشته را به تاریخ سپرده ایم و بایست به صورت ریشه‌ای عمل کرد. انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ فرصت مناسبی برای جبران تصمیم گذشته است، هر آنچه که ملت هنوز که هنوز است دل و روزنه امیدشان را به تصمیمات واحد جبهه ی اصلاحات سپرده اند. گذشته نبایست ادامه و تکرار شود و چرا که تکرار روند گذشته می تواند موجب فاصله گرفتن مردم با جریان اصلاحات شود.»
اجازه ندهیم برخی مسائل باعث انشقاق مجدد گردد. برای اتحاد و همبستگی فرصت ها را غنیمت بدانیم و به گذشته بر نگردیم.
زیباترین اندیشه ها و خلق بهترین ها در جهت منافع ملت با تغییرات شکل می گیرد.
**اندیشه دیگری، برادر خوب ست
همدردی و یاوری، برادر خوب ست
یادت نرود دو نیمه یک سیبیم
تمرین برادری، برادر! خوب ست**

اتحاد رمز پیروزی اصلاح طلبان است .

#سیدعمارنوروزی
#فعال سیاسی اجتماعی

 

پ ن:پایگاه خبری صبح دنا یاد آور میشود مطالب ارسالی از سوی مخاطبین صرفا جهت حفظ سیاست های کلی این پایگاه خبری درج شده و محتوای آنها  مستقلا نه تایید و نه رد میشود/.