شهریه مدارس غیره دولتی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
شهریه مدارس غیره دولتی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

به گزارش صبح دنا، عبدی صفایی در گفتگویی بیان کرد: نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس شاخصه‌هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به کارکنان ، تجهیزات و امکانات ، فعالیت های تربیتی و آموزشی ، مقطع تحصیلی تعیین شده است.

 

وی اظهار کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب پنج میلیون و۶۰۰ هزارتومان و حداکثر ۹ میلیون تومان، متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و سیصد هزار تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم حداقل هفت میلیون و ۷۰۰هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون و ۸۶۰ هزارتومان است.

 

رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: پرداخت شهریه مکمل توسط اولیای دانش آموزان اختیاری است.

 

وی با اشاره به دریافت شهریه مکمل و فوق برنامه توسط برخی از مدارس غیردولتی، گفت: میزان این شهریه مکمل ۳۸ درصد شهریه مصوب و پرداخت آن اختیاری و قرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.

 

صفایی تاکید کرد : مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب کنند.

 

رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: با ابلاغ شهریه نهایی، قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه با مُهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار می گیرد.

 

وی تصریح کرد: اولیاء گرامی می‌توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری کنند.