در مراسم نهم دی امسال در کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟
در مراسم نهم دی امسال در کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟
مراسم ۹ دی ماه امروز در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش صبح دنا مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی هرساله در روز ۹ دی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره حرکت حماسه گونه مردم ایران درسال  ۸۸ در پی هتک حرمت آشوبگران به عاشورای برگزار می شود تا مردم فهیم و بصیر کهگیلویه و بویراحمد همچون همیشه پای مقاومت انقلاب باشند .

سردار خرم دل:بصیرت بخشی به جامعه ضروری است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در همایش بزرگداشت ۹دی که با حضور اقشار مختلف مردم درمصلی بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزار شد گفت:حضور شما مردم میثاق با آرمان های شهداء و ولایت است و این جایگاه بسیار رفیع و ارزشمندی است،امروز یوم الله ۹دی ماه است که تا ۱۹دی ماه به دهه بصیرت نام گذاری شده است.

وی افزود:مردم ازابتدای شروع انقلاب تاکنون نقش بی بدیلی در تمامی عرصه ها داشته اند و مردم نقش آفرینی ها کرده اند ودرحقیقت صاحب این انقلاب هستند که از سال ۴۲تاکنون این مسیر را طی کردند.

سردارخرم دل ادامه داد:همه انقلاب ها سه وجه دارند که وجه اول رهبری هرانقلاب است وجه دوم فرهنگ و مکتبی است که رهبران مردم را هدایت می کنندسوم مردمی که با میروی رهبرمی خواهند به سوی آن مکتب حرکت کنند، از سال ۴۲کسی که رهبری این انقلاب را برعهده گرفت رهبری فاضل و اندیشمند بود هرچه داشتند از اسلام و اهل بیت علیه السلام داشتند درآن ایام دوقطب نظام سرمایه داری آمریکا وسوسیالیستی به رهبری شوروی بودندو شعار ما نه غربی و نه غربی بود اما مکتب ما مکتب اسلام بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:بنابراین هرسه وجه این انقلاب بر پایه مکتب اسلام ودین بود و مردم ما برای دین قیام کردند وقتی ابتدای انقلاب ۹۸درصد مردم رای به جمهوری اسلامی دادند یعنی تایید این مهم،اما بعد از پیروزی انقلاب با این انقلاب نوپا از سوی دشمنان به انواع توطئه ها و فتنه ها برخورد شد،ابتدا جریانی که خود را سوسیالیست می دانست  و پیر مردم می دانست از مجاهدین خلق گرفته تا چریک های فدایی خلق همه این گروه ها با نگاه مردمی شکل گرفتنداما هیچکدام مثل امامین انقلاب به مردم به شکل حقیقی نگاه نکردند و منافقین بیش از ۱۷هزارشهید ترور را رقم زدند.

وی افزود:منافقین با رییس جمهور وقت یعنی بنی صدر پیوند خوردند‌و تهمت ها به انقلاب اسلامی زدند و جنایت ها کردند،اما نصرت وامداد الهی همیشه شامل حال این ملت بزرگ بوده و هست و این وعده الهی است که هرگاه مسلمانان با قلبشان این موضوع خداباوری را باورداشته باشندنصرت الهی هم شامل حالشان خواهدشد.

سردارخرم دل ادامه داد:دشمنان در دهه شصت هرجا که توانستند فتنه های مختلفی را برما تحمیل کردند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند،مردم این فتنه ها را خاموش کردند در دهه هفتاد نیز فتنه های دیگری نیز تحمیل کردند و متاسفانه برخی دولتمردان نیز مدیریت فتنه و صحنه را داشتند و درسال ۷۸(کوی دانشگاه)بازاین مردم بودند که به ندای رهبری به صحنه آمدند و فتنه را درنطفه خفه کردند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:اما‌اوج فتنه ها درسال ۸۸بود،بیش از ۸۵درصد مردم درانتخابات شرکت کردند که دردنیا بی نظیر بود،اما برخی قبل از انتخابات اعلام کردند اگر قبول شدیم انتخابات درست است وگرنه درانتخابات تقلب صورت گرفته است،ایام فتنه ۸۸که حدود هشت ماه طول کشید تمام فرمایشات حضرت آقا به مردم ختم می شوند و این مردم بودند که در۹دی ۸۸این فتنه راخفه کردند و خداخواست که دشمنان نیز رسوا شوند.

وی افزود:بنابراین ازشما مردم بصیر می خواهیم که مروری برآن دوران داشته باشید که فتنه گران  چه جنایتی برملت ایران تحمیل کردند کسانی که با فتنه همراهی کردند ویا هم درتقابل با فتنه سکوت کردند،اما خداوند همیشه همراه ملت است.

سردارخرم دل ادامه داد:بدانید که منافقین نه به دین اعتقاد دارند و نه به خدا و فقط شعار مردم را می دهند و سوال این است که آیا درسال ۸۸فتنه پایان یافت که قطعا پاسخ منفی است و تا ما براهداف و آرمان هایمان پایبند هستیم دشمنان هرروز با روش های مختلف فتنه گری می کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:لذا بحث بصیرت بخشی به جامعه ضروری است چرا که باید حقایق انقلاب و دستاوردهای اتقلاب تبیین شود،دررژیم‌ پهلوی  جزء حقارت و بدبختی برای مردم چیزی دیگری نبوده است و اما امروز دراوج افتخار وسربلندی و عزت هستیم ما باور داریم که هیمنه امریکا واسراییل درحال فروپاشی است ما آمریکا و اسراییل را به پشتواته همین مردم تحقیر کردیم.

وی افزود:با این تفاسیر ما مواجه باخیل عظیم تهدیدات دشمنان هستیم،دشمنان درحال برنامه ریزی با هدف ناامیدکردن مردم ماست و درفرمایشات اخیر رهبری هرصحبتی که  ایشان می کنند از امید حرف می زنند چرا که سم مهلک نابودی هر مملکتی  همین ناامیدی است.

سردارخرم دل ادامه داد:اما ما اعتقاد قلبی به رهبر و مولای مان داریم چرا که رهبری فرمودند آینده این مملکت روشن است و اهداف بلند ایران اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است و تا این مردم را درصحنه داریم این‌مسیر با جدیت طی خواهدشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:دشمنان با فتنه می خواهند مشروعیت و مقبولیت نظام را زیرسوال ببرند،دشمن بدنبال دوگانگی و دوستگی هستند و می خواهند بین مردم‌شکاف ایجاد کنند،دشمن بدنبال تغییر نظام محاسباتی است مسئولین باید هوشیار باشند و گوش به فرمان رهبری باشنداما برخی مسئولین اولویت ها را اشتباه می گیرند و مسیری دیگری می رود که این ازاهداف دشمنان است،بدانید که  بیش از چهل سال است تحریم هستیم اما همچنان بروی پای خودمان ایستاده ایم. مشاهده می کنید که درعرصه نظامی به حدی از اقتدار رسیده ایم که هیمنه امریکا را شکسته ایم پس در دیگرعرصه ها همچون اقتصاد می توانیم موفق شویم که با کنارگذاشتند تفکر لیبرالی و غربگرایی به این مهم خواهیم رسید.

وی افزود:ما اهداف وآرمان های بلندی داریم که برگرفته از مکتب و انقلاب است و یکی از اهداف ما نیز دفاع از مظلومین عالم است و بایدهوشیارباشیم و اتحادجهان اسلام از آرمان های ماست.باید اول توجه به اشارات رهبری داشته باشیم چرا مدیریت عالمانه و حکیمانه رهبر انقلاب ایران اسلامی رابه سمت موفقیت ها پیش می برد.

سردارخرم دل ادامه داد:سکانداراین انقلاب بزرگ اشراف وسیع و عظیمی برمسائل منطقه و جهان دارد،اما  زیبایی کشورمان همین اتحاد ملت است همانگونه که درجنگ تحمیلی با هم بودیم باید‌ در ادامه نیز منسجم و متحد و امیدواربه آینده باشیم و باور کنیم که دشمن درحال نابودی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت:امروز ناوآمریکایی درهر جایی که حرکت می کند تا شعاع ۵کیلومتری کسی حق نزدیک شدن به ان را ندارد اما شناورهای ما بارها آنها را تحقیر کرده اند و بایدباور کنیم خدابا ماست اما باید هوشیاری خودمان را بیشتر کنیم.

وی افزود:دشمنان از برخی مطالبات قانونی مردم سوء استفاده می کند،اما ما همچنان باید درچارچوب این نظام حرکت کنیم چرا که اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ایران اسلامی است.

 

مسئول شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی شهرستان لنده: رمز ماندگاری ٩دی بصیریت و ولایت مداری ملت ایران است

 

مراسم گرامیداشت یوم الله ٩دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان، شورای اداری و تامین شهرستان لنده در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزارشد.

 

مسئول شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: روز نهم دی روزی مقدس در تاریخ این مملکت است که باعث خلق حماسه ای کم نظیر در کشور شد.

 

حجت الاسلام الهی نیا افزود:٩دی روزی است که ملت ایران حماسه ای از جنش عاشورا با بصیریت افزایی در میثاق با ولایت ایجاد شده است.

 

وی گفت: روز ٩دی در تاریخ ایران اسلامی ما جاودانه ماند و که نهم دی جشن حفظ انقلاب اسلامی بوده است که خنثی کننده توطئه های مخملین دشمنان بود.

 

الهی نیا گفت: این ملت سرافرازانه برای حفظ انقلاب خویش تا پای جان خود در دفاع از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب فدا کردن و در مکتب ولایت و رهبری بوده و خواهند بود.

 

مسئول شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: رمز ماندگاری ٩دی بصیریت و ولایت مداری ملت ایران در حساس ترین مقطع زمانی بود.

 

امام جمعه شهرستان لنده در ادامه با گرامیداشت یوم الله ٩دی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حاج قاسم سلیمانی گفت:٩دی روز بصیریت و ولایت مداری ملت با رهبری است.

 

محمودی اصل گفت:اهمیت روز ٩دی برابر با یوم الله های مهم ایران است که خنثی کننده توطئه های دشمنان و نظام سلطه و خواص بی بصیریت کشور بود.

 

وی افزود: حماسه ملت ایران باعث شد تا خون تازه ای در رگ های انقلاب اسلامی جریان پیدا کند و بصیرت افزایی جامعه را دوچندان کند.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت:ملت ایران غبار فتنه را بار دیگر از سر کشور زدوده ولی باید بدانیم که فتنه هیچ پایانی ندارد و باید در این راستا توجه ویژه ای به جهاد تبیین توجه داشته باشیم.

 

وی گفت:وقایع سال ٨٨ مصداق عینی فتنه بود و اگر کسی بخواهوگد آن را به یک دعوای سیاسی تشیبه کند ساده اندیشی است چرا که خود کشور های غربی بر نقش خواص در این فتنه اشاره داشتند.

 

محمودی اصل گفت:نقطه شروع فتنه ٨ ٨ طرح ادعای تقلب از سوی برخی از کاندیدای شکست خورده یعنی میرحسین موسوی و کروبی بوده است که با طرح تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح می کردند و نظام را قبل از برگزاری انتخابات را به تقلب محکوم می کردند و در روز انتخابات نیز کاندیدای مدعی قبل از بازشماری آرا خود را برنده معرفی کرد که رای مردم خلاف آن را ثابت کرد و همین نقطه آغاز فتنه شد.

 

وی گفت:گروه اول که گروه فیلم نامه نویس های غربی بودند نیک می دانستند که حضور مردم در انتخابات جریان ساز خواهد بود دست به توطئه زدند و گروه دوم بازیگرانی موسوی و کروبی بودند که بازیگران این فتنه بودند و گروه سوم جریان های سیاسی و دامن زدن به مسائل بود و گروه چهارم نیز گروهی بودندکه با به آشوب کشانیدن صحنه های خیابانی و همکاری غربی ها به دنبال ساقط کردن دولت بودند و گروه آخر مجریان خیابانی و ارازل و اوباش بودن. که خسارات جبران ناپذیری به کشور و ملت زدند.

 

سخنران مراسم ۹ دی در شهرستان لنده گفت: القا تقلب به ملت باعث شد که رمز فتنه کلید بخورد و مردمی که متوجه این دروغ شده بود با خطبه رهبری در سال ٨٨خنثی کننده این فتنه بود.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت:در گام بعدی تخریب هدفمند نهادهای انقلابی و چهره های شاخص نظام توسط فتنه گران داخلی و خارجی از تلاش های فتنه گران بوده است.

 

وی گفت:دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و تقویت گروه های ترویستی در منطقه، نا امنی در مرزها، جنگ نرم و تغییرنگاه مردم و تغییر الگوی رفتاری مردم و حتی تغییر نظام را طراحی کردند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تا قبل از انتخابات ٨٨ امریکا خیلی خوب عقب نشینی کرده بودند که بعد از انتخابات نیز کشور های غربی نیز آشوب های داخلی را بهانه ای برای فشار بر ایران اعمال کردند.

 

سردار حکمتیان: در مکتب عاشورایی از جنگ با دشمن هراسی نداریم

فرمانده تیپ مقتدر ۴۸ فتح با اشاره که نیروی نظامی جمهوری اسلامی از مکتب عاشورا درس گرفته و هیچ هراسی از جنگ با دشمن ندارد گفت: مردم بصیر ایران ۹ دی پای انقلاب ایستادند.

در این مراسم سردار حکمتیان گفت؛خدای متعال را شاکرم که توفیقی داد که در جمع  شما مردم با بصیرت و غیور شهرستان باشت حضور داشته باشم ،از تمام کسانی که در این شرایط در روز میثاق با ولایت و مردم حضور داشتند تشکر می کنم و یاد و خاطره سردار دلها را که با پیروی از سالار شهیدان با یزیدان زمان جنگیدند و به شهادت رسیدند  را گرامی می داریم و یاد و نام او تا ابد در دلها زنده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت:برای حفظ اسلام خون‌های زیادی ریخته شده است، فرق مولا امام علی در محراب مسجد کوفه شکافته شد ،سر امام حسین علیه السلام را در نبرد بریدند، و دست ها حضرت عباس را بریدند ،و همه و همه….چه بی بصیرتی در طول تاریخ افتاده است ،اسلام در کنج مساجد بود که امام خمینی ره آمدبا تلاشهای طاقت فرسا بر مکتب های الحاقی کفر و شرک انجام داد و آنها را متلاشی کرد،و قطار انقلاب را به حرکت در آورد.

 

حکمتیان افزود:در بهمن ۵۷خون بر شمشیر پیروز شد و وقتی آمریکا دید که ما از غل و زنجیر رهایی پیدا کرده ایم و در همان ابتدای انقلاب دست به دسیسه زدند و هفده هزار شهید ترور را که هنوز ادامه دارد را برنامه ریزی کردند،گروهک های تروریستی را راه اندازی ، آموزش و مسلح کردند تا این جزیره امن را به نا امنی تبدیل کنند اما ما قسم خورده ایم تا آخرین قطره خون از مرزهای جغرافیایی و عقیده ای ایران اسلامی دفاع کنیم.

این فرمانده نظامی افزود؛ما با دوستانمان در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم قسم شده ایم ،نخواهیم گذاشت از معبر ما گروهکی عبور کند ،امنیت به مرزهای ایران بازگشته است،در جنگ دفاع مقدس ۳۶کشور جهان هماهنگ و همراه با رژیم بعث عراق بودند ،و کشورهای حاشیه خلیج فارس میلیاردها دلار را برای نابودی ایران روی هم ریخته بودند،سپاه تازه تشکیل شده بود و ارتش همیشه قهرمان نیز درگیر موضوعات داخلی بود  که بخشی از جغرافیای استانهای مرزی ما توسط ارتش تا دندان مسلح عراق اشغال شده بود که با حضور مردم و بسیج و سپاه و ارتش آنها را به بیرون راندیم و پیروز  سیاسی و نظامی این جنگ شدیم.

فرمانده تیپ سرفراز ۴۸فتح در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛در مکتب عاشورایی ما از جنگ نمی ترسیم ،در مکتب ما شجاعت و آزاد مردی هر فردی است در نهم دی وقتی مردم آمدند پای انقلاب ایستادند و وقتی دیدند که در روز عاشورا عده ای  سوت و کف می زدند راه خود را از آنها جدا کردند و گفتند ما دین و آخرت را به دنیای شما نخواهیم فروخت ، در مکتب ما شکست معنا ندارد.

 

وی بیان کرد؛دشمن تمام کانال های ارزی را بستند تمام آرمانهای ما را مورد حمله قرار دادند چون هدف دشمن مرز ما نبود بلکه آرمان و نظام بود ، در سالهای متفاوتی فتنه های را راه اندازی کردند و خواهند کرد اما مردم ما آگاه  و با بصیرت  هستند و آنها را ناکام خواهد گذاشت ، بله مشکلات در کشور وجود دارد ولی مردم ما پای آرمان های خود مانده اند ، مسئولین هم باید به خود بیایند و مشکلات مردم باید حل شود.

 

حکمتیان افزود:ما در یک جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم از جنگ نرم ،تا راه اندازی جنگ اقتصادی و راه اندازی گروه تروریستی را مسلح کردند که ضربه بزنند و هم اکنون هم هم با راه انداختن شوی تبلیغاتی جنگ سخت سعی دارند فشار بیاورند اما من بعنوان یک کارشناس نظامی این قول را می دهم که جنگ سختی نخواهد شد چون جلوی چشم آنها عین الاسد را ویران کردیم و کشتی  انگلیسی را میان آن همه کشتی  و ناو جنگی  گرفتم هیچ غلطی نتوانستند کنند.

وی گفت؛امروز مشکل ما مشکل اقتصادی و معیشت مردم است از گزینه نظامی نترسید ، چون در هر نقطه از دنیا که بخواهیم دشمن را رصد می کنیم و می توانیم ضربه بزنیم  و به امید خدا به زودی بر همه مشکلات اقتصادی پیروز خواهیم شد و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش را خواهیم رساند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبودی: نامه های بدون سلام و بسم الله را فراموش نمی کنیم

مراسم باشکوه یوم الله ۹ دی با حضور پرشور مردم و‌مسئولین در شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد ، در این مراسم علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی گفت :مردم در ۹ دی به خیابان ها آمدن و این حضور مردم دارای ۲پیام بود که اولین پیام آن، شناخت فتنه و فتنه گران بود و پیام اصلی و‌مهم آن بیعت با ولایت است.

 

وی ادامه داد : برگزاری مراسمات ۹ دی صرفا به این معنی نیست که تعدادی افراد عامل فتنه هستند،بلکه عوامل اصلی آن بخاطر شناخت اهداف فتنه گران است که مهمترین هدف فتنه گران ،بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است.

 

محمدی افزود :دشمن به شیوه های مختلف با کار کردن روی روان مردم  به صورت حقیقی و مجازی ،هدف دارد تا مردم  را به انقلاب بدبین کند‌ و ما باید  با این فتنه و فتنه گران مقابله کنیم و راه آن محقق نخواهد شد ،مگر با خدمت کردن به مردم عزیزمان.

 

محمدی در ادامه گفت :مسئولان باید به نحو احسنت به مردم خدمت کنند و از حواشی بپرهیزیم و به دنبال گره کشایی از مشکلات مردم باشیم، اگر این کارها را انجام دهیم حتی نیاز به برگزاری این مراسمات نیست ،چرا که مشخص می شود فتنه گر کیست و قطعا در بین مردم رسوا خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان بهمئی در ادامه گفت :از شعار که بگذریم باید در عمل این را نشان دهیم و‌چشم و‌جان و گوشمان  باید به فرمان امام خامنه ای باشد و به رهبر عزیزمان وعده دهیم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با کار و خدمت به مردم با او بیعت کنیم.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عبودی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : بعضی ها می گویند که چرا در دی ماه و در خیلی از روزها ما و‌ملت ما می گوییم مرگ بر آمریکا،جواب ما این است که ما از خداوند یاد گرفتیم که ظالم و ستمکار را باید بر او مرگ فرستاد.

 

وی ادامه داد : دلیل اصلی که از سال ۸۸ تا به امروز ۹دی را یاد می کنیم، برای این است که از فتنه ها جلوگیری کنیم و باید هر ساله با بازخوانی این روز از فتنه های احتمالی جلوگیری کنیم.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: در سال ۸۸ و در انتخابات ریاست‌جمهوری ،تعدادی ثبت نام کردند انتخابات برگزار شد  و ۱نفر با رای مردم انتخاب شد،اما دیگران وقتی در سال۸۸ پیروز نشدند اقدام به فتنه کردند.

 

وی در ادامه اظهار داشت : کسانی که خود را وابسته به امام  و وابسته به اانقلاب می دانستند ،کمیته سیانت از آرا تشکیل دادند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبودی افزود :یک کشور وقتی قانون اساسی،دستگاه نظارتی و امنیتی و غیره دارد چه معنی دارد یک عده ای شبانه روز جلسات متعدد تشکیل دهند و کمیته سیانت تسکیل چ دادند و این بزرگترین خیانت و اهانت به این مردم و انقلاب بود و معنی تشکیل کمیته سیانت این است که قانون و شما کافی نیستید و باید کمیته سیانت تشکیل شود .

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت :اینها قبل از انتخابات دست به چنین اقدامی زدند و نامه نگاری های متعدد به رهبری ارسال کردند،و قطعا  معنی این اقدامات مشخص است .

 

وی ادامه داد :روز انتخابات که همه مردم هنوز در حال رای گیری هستند، مصاحبه می کند که من برنده انتخابات هستم،آیا غیر از این بود که می خواستند زمینه آشوب را فراهم کنند،و به هوادارانش اعلام کنن اگر برنده نشدم اغتشاش و شلوغی کنند و همین کار را هم انجام دادند و مردم را به خیابانها کشاندند.

 

وی در خصوص کشاندن مردم به خیابانها گفت :فردای آن روز با تحریک و بیانیه و تشویق ، قریب به ۵میلیون جمعیت را به خیابانها کشاندند.

 

عبودی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت :ما نامه های بدون سلام و بسم الله را فراموش نمی کنیم و ما و ملت عزیزمان می دانیم در این ملت یک تفکری هست که جز نگاهش به غرب،و دشمن هیچ اعتمادی به درون کشور ندارند و ما به این تفکر اگاه هستیم.

 

وی ادامه داد:ما در ۸سال گذشته این تفکر را ملموس دیده ایم و آنها خوردن ۱لیوان آب راهم به مذاکرات گره زدند .

 

سخنران ۹ دی شهرستان بهمئی ابراز داشت:فتنه بدان معنیست که کسانی سالهای سال در درجه اول کشور بودند و یار امام خود را می دانستند ،اما الان حرفهایی می زند که هیچگونه  همخوانی ندارد .

 

وی ادامه داد :در مسئله فتنه آنها حتی نخست وزیر و مسئولین خود را هم انتخاب کردند و کار این انقلاب را تمام شده می دانستند واگر نه سخنرانی امام خامنه ای و نه این اگاهی بخشی ها و بیداری مردم نبود ،مگر میشد این اوضاع را جمع کرد.

 

عبودی در خصوص تبیین و‌مقابله با فتنه گفت :ما نمی توانیم که بنشینیم دشمن حمله کند و‌ما دفاع کنیم،ما در مسئله تبیین باید به عنوان یک ضرورت، قبل از حمله دشمن در هر زمینه ای با تبیین روشن گری کنیم و با دشمن مقابله کنیم.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در خصوص سیاست های دشمن، خصوصا در بحث فعالیت در فضای مجازی گفت :ما امروز در فضای مجازی شاهد آن هستیم که هر مسئولی که سخنرانی می کند، حرفهای او را مقطع می کنند و آن چیزی که دوس دارندصحبت های را در می آورند و نشر می دهند،مگر ما چند نفر را می توانیم قانع کنیم،پس باید مسئله تبیین را پیشه بگیریم.

 

وی در پایان از دولت جدید انتقاد کرد و‌گفت :انتخاب مسئولین به کندی صورت کی گیرد و ما شاهد آن هستیم مسئولی که ۸سال در دولت قبل مسئولیت داشت ،کت شلوار جدید برای مسئولیت جدید آن هم در این دولت می دوزند.