تداوم موفقیت ‌های بزرگترین بانک قرض ‌الحسنه کشور/گذر از مرز ۱۱میلیون مشتری و۱۰میلیون تسهیلات قرض الحسنه
تداوم موفقیت ‌های بزرگترین بانک قرض ‌الحسنه کشور/گذر از مرز ۱۱میلیون مشتری و۱۰میلیون تسهیلات قرض الحسنه
آمارهای رائه شده در حوزه شاخص‌های عملکردی،اشتغالزایی،اقدامات خیرخواهانه،افزایش سهم بانک از منابع پولی و دستاوردهای بین‌المللی مؤید رشد و تعالی بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

صبح دنا، نظام بانکی در رشد و پیشرفت اقتصاد مسئولیت مهم و سنگینی دارد و یکی از مهم ترین ارکان اقتصادی کشور محسوب می شود تا جاییکه هیچ کشوری قادر به توسعه صنعتی،کشاورزی و خدماتی نیست مگر اینکه متناسب با حرکت در این بخشها به توسعه نظامهای بانکی ومالی خود نیز بپردازد.
در این میان نقش سپرده های بانکی به عنوان یک ابزار بسیار مهم جهت رونق و توسعه اقتصادی مطرح میباشند که هم موجب افزایش منابع مورد نیاز بانک میشود و هم باعث افزایش توان بانک در ارائه خدمان وتسهیلات به مردم و نهایتا بکارگیری آن در فعالیتهای مولد اقتصادی ورونق در جامعه میگردد.
اکنون پس از قریب به ۱۴ سال از تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران به آمار در خور توجه و موفقیت آمیز جذب ۱۱ میلیون مشتری و پرداخت ۱۰ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه رسیده است.

از عوامل موفقیت این بانک می‌توان به کالا کارت ، درخواست تسهیلات آنلاین ،ارائه تسهیلات بدون ضامن ، حذف کاغذ با استفاده ار سامانه میعاد و شفافیت در برخورد با مشتری از معدل حساب تا پرداخت تسهیلات اشاره کرد.