پیام تبریک ”نادر منتظریان”درپی انتصاب ”دکتر احسان عسکری” به سمت معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک ”نادر منتظریان”درپی انتصاب ”دکتر احسان عسکری” به سمت معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
در پیام نادر منتظریان آمده است؛ بی تردید آن مجموعه مهّم نقش بسیار موثری در راهبری، توسعه و پیشرفت اقتصادی استان دارد و شایسته است فارغ از نگاه های سیاسی و جغرافیایی از تمامی ظرفیت های علمی، تخصصی و نظرات نخبگان و کارشناسان در جهت پیشرفت و توسعه استان و محرومیت زدایی استفاده گردد.

به گزارش صبح دنا،متن پیام در زیر امده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر احسان عسکری
با سلام و احترام
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد» را که بیانگر تعهد، تخصص و شایستگی‌ های ممتاز آن برادر گرامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید آن مجموعه مهّم نقش بسیار موثری در راهبری، توسعه و پیشرفت اقتصادی استان دارد بنابراین شایسته است فارغ از نگاه های سیاسی و جغرافیایی از تمامی ظرفیت های علمی، تخصصی و نظرات نخبگان و کارشناسان خبره آن مجموعه در جهت پیشرفت و توسعه استان و محرومیت زدایی استفاده گردد.
شایسته است از استاندار محترم، جناب آقای دکتر احمدزاده که به دور از مسائل سیاسی و با نگاه به تخصص، شایستگی گزینی و ارزش های انقلابی چنین انتخابی را رقم زدند تشکر و قدردانی نمایم. به یقین چنین انتصاباتی که صرفا بر اساس شایسته سالاری صورت می گیرد، رضایت افکار عمومی را در پی خواهد داشت.
از درگاه خداوند سبحان، برای جنابعالی آرزوی سربلندی و توفیق برای خدمتی جهادی و صادقانه در مسئولیت خطیر خدمت رسانی به مردم شریف استان، مسئلت دارم.
نادر منتظریان
۳/آبان/۱۴۰۰